וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע לב: השטיח האדום האחרון של כריסטינה אפלגייט

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 16:03

השחקנית כריסטינה אפגלייט, שאובחנה לפני כמעט שנתיים כחולה בטרשת נפוצה, הגיעה אל טקס פרסי ה-SAG מלווה בבתה במה שכנראה יהיה טקס הפרסים האחרון בו היא תשתתף כשחקנית. וואלה! סלבס לב

כריסטינה אפלגייט. GettyImages
כריסטינה אפלגייט/GettyImages

השחקנית כריסטינה אפלגייט (51) שחשפה באוגוסט 2021 כי היא חולה בטרשת נפוצה, הגיעה אמש (א') אל טקס פרסי ה-SAG וריגשה את כל הנוכחים כשהיא לוותה על ידי בבתה ונעזרה במקל הליכה עליו נכתב: FU MS - או בעברית: לכי להזדיין, טרשת נפוצה.

השחקנית, שאובחנה כחולה במחלה במהלך הפקת הסדרה בה היא מככבת "בשבילי אתם מתים", הודיעה כי טקס פרסי ה-SAG יהיה ככל הנראה ההופעה האחרונה שלה על השטיח האדום, לאחר שחלה החמרה במצבה הבריאותי: "זה טקס הפרסים האחרון שלי כשחקנית כנראה, אז זה עניין גדול" סיפרה הכוכבת למגזין The Los Angeles Times.

השחקנית, שקיבלה בחודש נובמבר האחרון כוכב משלה בשדרת הכוכבים של הוליווד, סיפרה בעבר על גילוי המחלה והתמודדות איתה במהלך צילומי העונה האחרונה לסדרה בה היא משחקת: "התעלמתי מזה. ופתאום נפלתי", אמרה. היא הוסיפה שנדרש לקחת אותה בכיסא גלגלים בסט, שהיא "ישנה כל הזמן" וכי עלתה בכעשרים קילוגרמים מאז שאובחנה. "אובחנתי בזמן שעבדנו, והייתי צריכה לקרוא לכולם ולהגיד: 'יש לי טרשת נפוצה, חבר'ה. כאילו, ווט דה פאק! ואז הייתה סוג של למידה - כולנו לומדים - מה אהיה מסוגלת לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully