וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירדתי 5 קילו, הייתי במשבר עמוק": שרית פולק מדברת על התקופה הקשה

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 18:32

פחות משבוע לאחר הסרט המדובר של האקס, שרית פולק עונה לשאלות העוקבים ומספרת על התקופה הקשה שעברה וגם- האם היא בזוגיות חדשה? וואלה! סלבס לנגב לך את הדמעות

שרית פולק סטורי על הגירושים. אינסטגרם, צילום מסך
שרית פולק סטורי על הגירושים/צילום מסך, אינסטגרם

כמעט שבוע עבר מאז הסרט המדובר של לירז רוסו (סטטיק), אבל הוא עדיין ממשיך לעורר עניין בקרב הצופים. הסרט הציג צד אחד בלבד, ורבים תוהים מה תגובתם של יתר המעורבים בסיפור, כמו בן אל תבורי שהיה החצי השני של הצמד המוזיקלי, וגם שרית פולק, מי שהייתה אישתו של סטטיק עד לפני כמה חודשים, שהתייחסה היום (א') לתקופה שעברו השניים.

אושיית הרשת ויוצאת האח הגדול העלתה לחשבון האינסטגרם שלה שאלה שקיבלה מאחת העוקבות ששאלה אותה איך היא עברה את התקופה הקשה. כתשובה לכך היא העלתה ווידאו שלה מאותה התקופה בו היא אומרת: "למה אנחנו צריכים לעבור את זה? למה אני צריכה לעבור את זה עכשיו? מה מצפה לי? מה מחכה לי? ואם משהו מחכה לי בכלל", וכתבה: "לשנינו כאב. התפרקתי בכל טיפול. היו לילות לבנים, דמעות, ירדתי 5 קילו בשבוע וחצי, הייתי במשבר עמוק".

שרית פולק סטורי על זוגיות. אינסטגרם, צילום מסך
שרית פולק סטורי על זוגיות/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך, פולק נשאלה אם היא נמצאת היום בזוגיות וענתה: "איפה אני ואיפה זוגיות", והוסיפה: "אני אדם זוגי ואני אוהבת לאהוב. אחרי אהבה כל כך גדולה מאמינה שצריך זמן. בינתיים לומדת להיות לבד".

פולק ורוסו ממשיכים לשמור על יחסים חמים ומפרגנים, לפחות על פני הרשתות החברתיות. שבוע שעבר הזמר העלה לחשבון האינסטגרם שלו פוסט קידום לסרטו והיאהגיבה לפוסט "היית אהבה גדולה שלי, ומשהו ממך תמיד ישאר בי" והזמר הגיב לה בחזרה "זכיתי". כזכור, השניים נישאו ביוני 2021 והתגרשו באופן רשמי בחודש נובמבר האחרון לאחר שנה וחצי של נישואין, כשאת הפרידה והגירושים אפפו גל של שמועות בנוגע לבגידה שכללה גם את שמה של אלה לי להב.

וואלה! סלבס ירדה פעם 5 קילו, אחרי שהיא הורידה מהגב שלה צ'ימידן מלא בכל טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully