וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניחוח בינלאומי: קורל סימנוביץ' פגשה את האקסית של קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 10:37

הדוגמנית הישראלית שעושה חיל מעבר לים הגיעה לתצוגת אופנה נחשבת במילאנו, ופגשה את ג'וליה פוקס שבילתה במקום עם בנה הקטן. וואלה! סלבס אימא מאמנת

קורל סימנוביץ' ג'וליה פוקס. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
חברות חדשות. קורל סימנוביץ' וג'וליה פוקס/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

בזמן שאנחנו יושבים כאן בלבנט ומחכים לרעידת האדמה הבאה שתפקוד אותנו, שבוע האופנה במילאנו יצא לדרך וזה זמן מהמם להינות מקצת אבק כוכבים.

אתמול (ד') נערכה תצוגת האופנה של מותג האופנה דיזל ובין כל הבלוגריות והמפורסמות היתה גם נציגה ישראלית: קורל סימנוביץ', שהוזמנה לאירוע כאורחת כבוד. הדוגמנית שהתה במקום 24 שעות וקיבלה יחס VIP שכלל מדידות אישיות של פריטים שהוצגו על המסלול וכמובן שורה ראשונה בתצוגה, בין אנה וינטור לכוכבי "הלוטוס הלבן".

עוד אורחת בתצוגה הייתה השגרירה העולמית של דיזל, ג'וליה פוקס, שיצאה בעבר עם קניה ווסט והפכה לאחת משפע המוזות שלו. פוקס הגיעה עם בנה הפעוט ואתם יודעים איך זה שמכירים בין שתי אימהות - הן החלו להראות זו לזו תמונות של הילדים בטלפון.

בזמן שהן ניהלו סמול טוק, בנה של פוקס התרוצץ לו במתחם שכלל תפאורה שעשויה מקונדומים כיוון שהיה שיתוף פעולה עם דורקס. הילד המתוק טיפס על הר קונדומים שניצב במקום והחל לפזר אותם לכל עבר, במה שנראה כמו פרסומת אפקטיבית במיוחד לאמצעי מניעה.

וואלה! סלבס לא משתמשת באמצעי מניעה, כי היא פשוט נמנעת ממין. קשה לה מאז העגבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully