וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוידויים המיניים של סינדי קרופורד: נתפסה ע"י ילדים, לו"ז הסקס והסקנדל הענק

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 0:14

דוגמנית העל האמריקאית ציינה לא מזמן את יום הולדתה ה-57 וזה הזמן להיזכר בוידויים המיניים שבזמנו העלו אותה לכותרות. וואלה! סלבס נוסטלגית (וחרמנית)

סינדי קרואפורד/cindycrawford

דוגמנית העל האמריקאית סינדי קרופורד כבשה את העולם בסערה בשנות ה-80 וה-90 של המאה הקודמת כשפניה וגזרתה המדהימה עיטרו כמעט כל שער מגזין נחשב. היא הובילה קמפיינים של חברות אופנה וקוסמטיקה, הצטלמה בעירום עבור מגזין "פלייבוי" ואפילו ביקרה אותנו בישראל במסגרת הפקת אופנה של המגזין "ווג".

חייה קיבלו תפנית משמעותית בשנות ה-2000 כשקרופורד החליטה להשתקע, להביא לעולם שני ילדים ולהפוך לאמא במשרה מלאה (והיום הבת שלה קאיה גרבר תפסה את מקומה בתור ה-IT גירל). לפני פחות משבועיים היא ציינה את יום הולדתה ה-57 (20.2.1966) וב"דיילי סטאר" ניצלו את המאורע כדי להיזכר בוידויים המיניים הנועזים שלה (יותר ופחות) שיצרו כותרות ברחבי העולם. הנה כמה מהבלתי נשכחים:

סינדי קרופורד. ווג ברזיל, אתר רשמי
על שער מגזין "ווג" ברזיל/אתר רשמי, ווג ברזיל

כשהילדים תפסו אותה על חם

חיי המין הפעילים של סינדי קרופורד הביאו למצב לא נעים במיוחד, כשילדיה כמעט תפסו אותה ואת בעלה, רנדי גרבר, על חם.

קרופורד סיפרה בעבר שלשניים יש בית הארחה קטן על החוף, "סוג של מקום מפלט מבלי להתרחק מהבית", לדבריה, ומאחר שיש להם ליבידו גבוה הם השתמשו בבית הזה בשביל לעשות סקס בחופשיות - מבלי שהילדים יפריעו להם. היא סיפרה שהיה להם חשק מיני כה גבוה שלעיתים הם היו מוותרים על האווירה הרומנטית וניגשים ישר לעניין.

חוץ מזה, הוסיפה קרופורד שלעיתים קרובות הם היו "במצוקת זמן" כי חששו שהילדים יפריעו - וכי זה בדיוק מה שבקרה בסוף. היא סיפרה: "הדלת הייתה סגורה ומעולם לא נעלנו אותה. הבת שלנו הגיעה ושאלה 'מה אתם עושים שם?'. השבתי: 'את יודעת מה, אבא ואני מבלים קצת'. היא השיבה: 'אוי אלוהים! אני לא רוצה לשמוע את זה!'". מאז היא דאגה לנעול את הדלת.

קאיה גרבר, סינדי קרופורד. GettyImages
סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר/GettyImages

שערוריית שאקיל אוניל

בשנת 2001 סינדי קרופורד קיבלה התנצלות משחקן הכדורסל שאקיל אוניל לאחר שהעלה טענות כוזבות לגביה. במהלך ראיון ברדיו, טען אוניל כי הוא שכב עם דוגמנית העל יחד עם שורה של נשים מפורסמות אחרות, ביניהן ונוס וויליאמס וכוכבת הפופ אליה.

הנשים זעמו על הטענות השקריות ויצאו נגד כוכב הלייקרס לשעבר. כל שלוש הנשים התאגדו והתלוננו בפני תחנת הרדיו לאחר שהגילויים הכוזבים נפוצו בצהובונים.

בסופו של דבר שאקיל התנצל בפני סינדי, ונוס ואליה ואמר שמי שמכיר אותו "יודע שהוא קומיקאי". הוא טען שהאנשים באולפן "ידעו שהוא צוחק", אבל הבין שהנשים "לא לקחו את זה בהומור". לאחר מכן הוא גם התנצל בנפרד בפני כל אחת מהן.

עוד שערורייה שלה

סינדי קרופורד מדברת על צילומי העירום עליהם היא מתחרטת

לכתבה המלאה

לו"ז לסקס

על אף שציינה בעבר שהסקס שלה "אינו מתוזמן", סינדי הודתה שעברה זמנים קשים עם בעלה, רנדי גרבר. ב-2012 קרופורד לקחה את העניינים לידיים שלה בשל לוחות הזמנים העמוסים שלה ושל בן הזוג והשניים קבעו יחד לילות משותפים לבילויים מיניים. היא סיפרה אז שהשניים היו זקוקים לזמן המשותף הזה כי "אם היינו מחכים שזה יקרה באופן טבעי, היינו זוכים לכמה ימים יבשים מאוד".

לשניים גם היו קשיים שלא נגעו לחיי המין שלהם. היא סיפרה אז ל-Ladies Home Journal שבעוד היא אהבה לדבר על הכל - רנדי לא אהב להציף דברים. לדבריה, בכל פעם שהוא פקפק במערכת היחסים ביניהם, סינדי הייתה זו שהזכירה לו ש"אי אפשר תמיד להיות מאושרים" וכי "זה בסדר לא להיות מאושר כל הזמן". היא גם הסבירה לו שמה שחשוב במערכת היחסים זו החברות ביניהם, כי על זה מבססים זוגיות בריאה.

סינדי קרופורד על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
סינדי קרופורד על השטיח האדום של מט גאלה 2018/GettyImages

ריקוד על עמוד

לאחר שילדה את שני ילדיה פרסלי וקאיה, סינדי הייתה להוטה לבחון מחדש את המיניות שלה והחלה ללמוד ריקוד על עמוד. הפעילות החושנית אפשרה לה לחזור לאהוב את הגוף שלה - ועל הדרך גם שימחה מאוד את בעלה רנדי.

היא סיפרה ל-Mirror: "אחרי שמביאים ילדים, זה נהדר להתחבר מחדש למיניות ולחושניות הזו. את רוקדת אחרת לצלילי המוזיקה כי את שומעת אותה אחרת. חוץ מזה, בעלי לא התלונן".

סינדי קרופורד וקלאודיה שיפר בתצוגת עבר של ורסצ'ה. GettyImages
סינדי קרופורד וקלאודיה שיפר בתצוגת עבר של ורסצ’ה/GettyImages

רוצה להיות מילפית וחושקת בפנלופה

במהלך ראיון לתכניתו של פירס מורגן, דוגמנית העל דיברה בפתיחות על הערצתה לשחקנית פנלופה קרוז. סינדי סיפרה: "פנלופה קרוז היא הטיפוס שלי, בהחלט. היא די סקסית. אם הייתי מצייצת את זה היום, זה ודאי היה מופיע בכל מקום". מורגן התבדח על השמועות שהיא לסבית - אך זו הכחישה מיד את הטענה.

סינדי הוסיפה שהיא "רצתה להיות מילפית" מכיוון שזו מילה שהיא "לגמרי אוהבת", בעוד שהיא "שונאת את המילה קוגרית ואת מה שהיא מייצגת".

גם ואלה! סלבס הייתה כוככבת גדולה בשנות ה-90 והיום צריכה להתעסק במין כדי שמישהו ישמים לב אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully