וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לימדת אותנו שיעור באומץ": יאיר שרקי זוכה לחיבוק מכל קצוות הקשת

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 9:27

העיתונאי והכתב לענייני חרדים שיצא מהארון הצליח לרגש את המדינה כולה, וזכה לתמיכה רחבה מפוליטיקאים, קולגות ואזרחים נרגשים. וואלה! סלבס בגאווה

יאיר שרקי. נועם מושקוביץ
מתוק ואמיץ. יאיר שרקי/נועם מושקוביץ

העיתונאי יאיר שרקי פרסם אמש (ג') טקסט מרגש בו יצא מהארון. בין היתר, כתב שרקי על הקונפילט שקיים בין נטייתו המינית לאמונתו והסביר שהוא מדבר על העניין בפרהסיה "כדי לחיות לא בצל ולא בהסתרה. ולהגיע למשפחה ולבית ולחיות באמת".

הרשתות החברתיות התמלאו עד מהרה בהודעות תמיכה בשרקי, לא דבר מובן מאליו בימים בהם המדינה עושה כל שביכולתה כדי להחליש מיעוטים ובהם קהילת הלהט"ב. החברה והקולגה יונית לוי כתבה "אין אנשים כמוך, יאיר. מי יתן וכל בני האדם יתייחסו אליך באותה רגישות, תבונה ונדיבות לב שבה אתה מתייחס אליהם".

יאיר לפיד כתב "שולח לך חיבוק. על האומץ, על הרגישות, על היושר הפנימי. ריגשת היום המון אנשים, הבאת טוב לעולם, לימדת אותנו שיעור באומץ".

בני גנץ הגיב גם כן לציוץ וכתב "שרקי, ריגשת מאוד. קום תהיה מה שבא לך". גלית דיסטל אטבריאן הוסיפה "כפרה עליך שרקי יא חתיך, יש לי אחלה שידוך. דבר איתי, אוהבת".

טל מוסרי כתב "אמיטץ, מרגש ואמיתי" ואילו הקונדיטורית אור שפיץ הגיבה "אתה אוהב בנים, אנחנו אוהבים אותך. ומי לא אוהב, מפקפק ומערער על מה שאלוהים יצר שלא יקרא לעצמו דתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טל מוסרי אור שפיץ. אינסטגרם, צילום מסך
טל מוסרי אור שפיץ/צילום מסך, אינסטגרם

דן מרגלית צייץ "חיים נחמן ביאליק כתב בפרידתו מאהובתו: 'ויהי רצונך לבדו נר לנתיבך'. משפט יפה זה נכון גם להודעתו של יאיר שרקי. כל הכבוד שנהג על פיו, חזק ואמץ". ניצן הורביץ כתב "בנשימה עצורה קראתי את הפוסט של יאיר שרקי. קשה כבר להתרגש אבל הפעם התרגשתי. הוא עושה צעד אמיץ שכל כך הרבה אחרים מפחדים לעשות, ולכן יש במעשה שלו גם שליחות גדולה למען הכלל. אבל זה בעיקר נוגע לחיים הפרטיים שלו. ומנסיון - אישי וקולקטיבי - אני מאחל לו ויודע שזה מה יהיה לו: אושר ואהבה".

  • עוד באותו נושא:
  • יאיר שרקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully