וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עצוב: כלבתה של מאיה קיי נדרסה לנגד עיניה

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 12:18

הדוגמנית וכוכבת הישרדות שחזרה מחופשה זוגית בתאילנד עם טל מורד, נחרדה כשהכלבה שלה נדרסה למוות לנגד עיניה: "ראיתי שחור, איבדתי הכרה לרגע". וואלה! סלבס המומה

הכלב של מאיה קיי. אינסטגרם, צילום מסך
כמה עצוב/צילום מסך, אינסטגרם

מאיה קיי ובן זוגה טל מורד הכירו בעונה הנוכחית של הישרדות ומאז השניים בלתי נפרדים. אתמול (ב') השניים חזרו מחופשה אקזוטית בתאילנד אבל הנחיתה היתה קשה. אמה של קיי הגיעה לאסוף את הזוג משדה התעופה ביחד עם שתי הכלבות של מאיה. כשנכנסו לדירה היא שיחררה אותן מהרצועה, ואז קרה הדבר הנורא כשנינה, כלבת הפודל של קיי רצה החוצה ונדרסה.

מאיה ההמומה כתבה על התקרית הנוראית בחשבון האינסטגרם שלה: "אני בתקופה קשה. התכנית, העבודה, הלחץ. הכל מבלבל אותי. החופש הזה חיזק אותי מאוד. עצרנו את האוטו ברחוב שלי, לקחתי את בלה ונינה עם רצועות ופתחתי את הדלתות של הבניין והדירה. הנחתי את הדברים ושחררתי אותן מהרצועה. לשניה אחת שלא הסתכלתי, נינה הפודלית שלי רצה החוצה. חשכו עיניי, ראיתי שחור ואיבדתי הכרה לרגע כשראיתי אותה על הכביש. אני מרוסקת, חזרתי לחושך ולמקרה שהשאיר אותי בטראומה לכל החיים. מי שדרס אותה ברח. השאיר אותה שם ללא רוח חיים. אני אוהבת אותך ומתגעגעת אלייך. לנצח אזכור אותך".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully