וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם הדמוקרטיה צריכה תליין": סלבס מוחים נגד המהפכה המשפטית

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 15:10

עשרות אלפי בני אדם יצאו להפגין נגד המהפכה המשפטית, ביניהם כמה מהכוכבים האהובים ביותר בביצה שחלקו את החששות ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס מתעוררת

חן אמסלם מחאה. אינסטגרם, צילום מסך
חן אמסלם מחאה/צילום מסך, אינסטגרם
נגה ארז מחאה. אינסטגרם, צילום מסך
נגה ארז מחאה/צילום מסך, אינסטגרם

עשרות אלפי אזרחים יצאו להפגין ברחבי הארץ נגד המהפכה המשפטית, כאשר ההפגנה הגדולה ביותר מתקיימת בירושלים. גם הכוכבים המקומיים, שלא מרבים להתבטא כשמדובר בענייני פוליטיקה ומדינה, חלקו את המחשבות והחששות שלהם ברשתות החברתיות.

נגה ארז כתבה "מסתכלת מרחוק על המדינה האהובה שלי, הבית שלי. כל כך רוצה להיות קרובה בדיוק בשעות מורכבות כאלה, כשהבית צועק. אני שולחת חיבוק, אהבה ותמיכה לכל מי שחווה מצוקה או תחושה שהמציאות סוגרת. אני גם שובבת היום ומצטרפת לקול המחאה". השחקנית חן אמסלם העלתה תמונה של שלט עליו נכתב "התעוררי, לפני ששתבקשי לעבור אחורה באוטובוס".

אביב גפן כתב "גם דמוקרטיה צריכה תליין" על תמונתו של שמחה רוטמן ותייג את מפלגת עוצמה יהודית, בזמן שידידיה ויטל עלה להפגין בבירה.

אביב גפן מחאה. אינסטגרם, צילום מסך
אביב גפן מחאה/צילום מסך, אינסטגרם
ידידיה ויטל מחאה. אינסטגרם, צילום מסך
ידידיה ויטל מחאה/צילום מסך, אינסטגרם
דנית גרינברג מחאה. אינסטגרם, צילום מסך
דנית גרינברג מחאה/צילום מסך, אינסטגרם
נלי תגר מחאה. אינסטגרם, צילום מסך
נלי תגר מחאה/צילום מסך, אינסטגרם

דנית גרינברג כתבה "אני לא בירושלים ולא בתל אביב, אבל היום הזה חשוב מאין כמותו. זה יום שהילדים שלנו ילמדו עליו בבתי הספר. זה יום היסטורי, יום של מהפכה. אנשים עזבו הכל ויצאו להפגין כדי להגן על חוקי היסוד שלנו, האזרחים. ימין, שמאל, זה לא משנה בכלל. בקהל המפגינים תמצאו גם וגם. כולם שם כדי להגן עלינו, על העתיד שלנו". נלי תגר העלתה תמונה מתוך ההפגנה כשהיא מוקפת בדגלי ישראל.

רן דנקר מחאה. אינסטגרם, צילום מסך
רן דנקר מחאה/צילום מסך, אינסטגרם
משי קליינשטיין מחאה. אינסטגרם, צילום מסך
משי קליינשטיין מחאה/צילום מסך, אינסטגרם

רן דנקר העלה סטורי בו כתוב "דמוקרטיה=אהבה", משי קליינשטיין חלקה תמונה וכתבה "מזעזע, מה יהיה? אין אף אחד שיציל אותנו מהדבר הזה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully