וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל שלביה: "לא עזבתי את הארץ, אני ישראלית לכל דבר"

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 10:55

הדוגמנית ההורסת שעברה להתגורר בדובאי עם עומר אדם עשתה גיחה לישראל, והעניקה ראיון מיוחד לוואלה! סלבס. אז איך נראים החיים מעבר לים ומה עם חתונה?

יעל שלביה/מערכת וואלה

לפני מספר שבועות עומר אדם ויעל שלביה ארזו את חפציהם ועלו על טיסה לכיוון אחד ועברו דובאי. למרות שהם מתגוררים שם יחד, אין דבר שמרגיז את שלביה יותר מאנשים שחושבים שהיא עזבה את ישראל: "אני ישראלית לכל דבר. בטיסה אנשים הסתכלו עלי ושאלו 'מה, את באה לביקור?'. לא עזבנו את הארץ".

שלביה הגיעה לישראל כדי להצטלם לקמפיין של רשת ZER4U, והתפנתה לספר לוואלה! סלבס על החיים החדשים מעבר לים: "החיים שלי נראים אותו הדבר בדיוק. קצת יותר שקט, למרות שדובאי זה מקום ענק. זה זמן לעבוד, זמן לנוח, זמן לשגרה אמיתית".

יעל שלביה. עדן גניש לzer4u,
כמה היא יפה. יעל שלביה/עדן גניש לzer4u

בני הזוג, ששמרו את מערכת היחסים שלהם הרחק מאור הזרקורים, החליטו להחשף בעונת העשור של "מחוברים", והעניקו הצצה לסיפור האהבה ולקשיים שליוו אותו בהתחלה. בין היתר, שלביה מוצגת בוכה על סט צילומים, כיוון שסרטון שלה ושל אדם מתנשקים פורסם לפני שהספיקה לספר להוריה על הזוגיות שלהם.

אז למה היא לא חולמת על חתונה, איך היא ועומר מסנכרנים את לוחות הזמנים שלהם ומה הם עושים בדובאי שלא היו מעזים לעשות בארץ? צפו בראיון בראש הכתבה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully