וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פינוק לנרתיק שלך!": המוצר החדש של קורטני קרדשיאן מסבך אותה

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 8:18

אשת העסקים וכוכבת הריאלטי השיקה השבוע מוצר חדש ומסקרן בדמות סוכריות גומי שמבטיחות להשפיע על הטעם והריח של הוואגינה. אז למה המעריצים כל כך כועסים? וואלה! סלבס מיאו

קורטני קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
יאמי? קורטני קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

קורטני קרדשיאן שהקימה השנה מותג המוכר ויטמינים ותוספי מזון בשם Lemme, השיקה מוצר חדש ומעורר מחלוקת. מדובר ב"סוכריות גומי לבריאות הנרתיק", כפי שמכנים זאת במותג, ומכיל חיידקים פרוביוטיים בשילוב ויטמין סי ואננס המשפיעים על רמות החומציות בנרתיק ומבטיחים "רעננות והשפעה על הטעם והריח" של האזור האינטימי. אם תרצו רכוש את המוצר, תאלצו להיכנס לרשימת ההמתנה ולהיפרד מ-30 דולר.

הכוכבת העלתה סירטון לעמוד האינסטגרם שלה המלווה בטקסט "תנו לנרתיק שלכן את הפינוק המתוק שמגיע לו (והפכו אותו בעצמו לפינוק מתוק). אתן יודעות מה אומרים, אתן מה שאתן אוכלות". הפוסט התמלא במהרה בתגובות זועמות, המאשימות אותה במיזוגיניה ושיווק של מוצר שאין בו כל צורך ורק גורם לנשים להרגיש שלא בנוח עם איבר המין שלהן. בנוסף, הגולשים מאשימים אותה גם בהטעיה, שכן אין אף חיידק או ויטמין שמיועדים להשפיע רק על אזור אחד בגוף.

העוקבים כתבו בין היתר "אין בזה צורך! לא הכל בגוף האישה הוא טעות", "ניצול הפטריארכיה למטרות רווח זה מיזוגני. קידום מידע מוטעה בנוגע לבריאות האישה הוא פשוט דבר שפל. תהיי אדם טוב יותר, קרדשיאן".

אל זעם המעריצים הצטרפו גם רופאים ורופאות שהגיבו גם הם: "אני רופאה ותנו לי להגיד לכן שאתן לא צריכות שום מוצרים לנרתיק שלכן אלא אם יש צורך רפואי. אל תבזבזו את הכסף שלכן על המוצר הזה. זה רק טריק שיווקי וכל מה שהם רוצים זה את הכסף שלכן בזמן שהם מטעים אתכן".

ד"ר ג'יין גאנטר, גניקולוגית בעלת עמוד אינסטגרם פופולרי הגיבה גם היא בפוסט שהעלתה בו כתבה: "עוד הונאה וגינלית שהפעם מגיעה אליכם מאימפריית הקרדשיאן. לחסום. להתעלם. כל מי שטוען שהנרתיק שלכן לא רענן או זקוק לטעם משופר הוא מיזוגיני ונורא וכן, זה כולל אותך ואת המותג שלך קורטני קרדשיאן. הנרתיק שלך נהדר ואם את חוששת שיש לך בעיה בריאותית, התייעצי עם מומחה ולא עם קרדשיאן".

וואלה! סלבס מגדלת 30 חתולי רחוב בדירת המרתף שלה. זו בריאות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully