וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי בוהדנה: "אנשים שואלים איך אני נמשכת לבבו"

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 19:22

הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה מנהלת מערכת יחסים עם איש העסקים הרחק מאור הזרקורים, אבל החליטה להעניק הצצה נדירה לזוגיות שלהם. אז מה היא אמרה עליו? וואלה! סלבס סטורי

מירי בוהדנה בבו קובו. אור גפן,
אהבה בת 20. מירי בוהדנה ובבו קובו/אור גפן

לפני 20 שנה, כשמירי בוהדנה היתה אחת הרווקות הכי נחשקות בישראל, היא התחילה לצאת עם איש העסקים בבו קובו, המבוגר ממנה ב26 שנים. כולם הרימו גבה ושחררו לאוויר קלישאות על דוגמניות ואנשי עסקים. שני עשורים עברו, ולמרות שהשניים עדיין יחד והביאו לעולם שלושה ילדים, מתברר שעד עכשיו יש אנשים שהזוגיות הזו לא עוברת להם חלק בגרון.

"בבו אהובי, בהתחלה הזוגיות שלנו הייתה קטסטרופלית. אני הייתי מאוד מאד צעירה, לא בשלה. אתה בכלל לא גרת בארץ. זה היה קשר טראנס אטלנטי והתראינו מעט. אני רציתי מחוייבות אבל אתה לא ידעת אם אתה יכול לעמוד בה. אבל אז נכנסתי להריון עם בן והבנו שאנחו הופכים להיות משפחה ומכאן הכל נפתח".

מירי בוהדנה, בבו קובו. ניר פקין
יציבים/ניר פקין

בוהדנה כתבה לקובו בעמוד האינסטגרם של "לאישה", והתייחסה גם לביקורות שנמתחו עליהם לאורך השנים: "אנשים שואלים איך אני נמשכת ואני נמשכת, כי לאהבה אין גיל ולמשיכה אין גיל, אני נמשכת לכריזמה לטוב הלב, לעדינות וגם לקריזות שלך.

צריך לתחזק את זה. חייבים להיות מאוד פתוחים ומאוד לדבר. אנחנו לפעמים מתווכחים על שטויות, אבל אף פעם לא בקולי קולות, תמיד בנועם. לא מאבדים את זה, כי איבדנו את זה מספיק בתחילת הדרך. אנחנו מכירים את השטיקים אחד של השני ורוצים לתת לילדים דוגמא שיש בעיות והן נפתרות. אתה אבא מעורב מאוד, דאגן מאוד, יותר ממני. נותן אהבה עצומה. אין אבא כזה. טפו-טפו, ברוך השם אנחנו 20 שנה יחד. חיים שלי".

לבני הזוג יש שלושה ילדים משותפים: בן, רפאל ואסתר. מאז שהשניים הקימו משפחה, בוהדנה מקפידה על פרטיות וניהול חיים הרחק מאור הזרקורים.

וואלה! סלבס יצאה עם איש עסקים קטארי, אבל הם החליטו לסיים את הרומן כי היא אלרגית לחול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully