וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גבר לבן ופריבילג": הארי סטיילס מכעיס את אמריקה

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 16:41

המוזיקאי האהוב שקטף פרס נחשק בטקס פרסי הגראמי לא חשב ששורה אחת בנאומו תצליח לסבך אותו, והפך לאיש שנוא במיוחד ברשת. וואלה! סלבס כושלת בלשונה

הארי סטיילס, גראמי 2023. GettyImages
כבר לא מאמי לאומי? הארי סטיילס/GettyImages

הארי סטיילס, הכוכב הגדול ביותר של הרגע, חגג בתחילת החודש יום הולדת 29 וקיבל מתנת יום הולדת משמחת במיוחד בדמות שלושה פרסי גראמי, ביניהם גם הפרס על אלבום השנה הטוב ביותר. אבל לא כולם מפרגנים לזמר המוכשר, כשמעריצים מרחבי הרשת יוצאים נגד הזכייה של הזמר בכלל ועל נאומו בפרט.

במהלך הנאום אמר הזמר, "זה לא קורה לאנשים כמוני לעיתים קרובות מאוד", אמירה שהוא נוהג להגיד גם במהלך הופעותיו, אבל הפעם היא הספיקה כדי להוציא את השד העדתי-אמריקאי מהבקבוק. המעריצים זעמו על האמירה של הזמר, שנאמרת על ידי גבר לבן. חלק מהמעריצים אף טענו שביונסה נשדדה ושהיא זו שהייתה צריכה לזכות בפרס.

"זה לא קורה לאנשים כמוני זה הדבר הכי לבן-פריוולגי שנאמר אי פעם בטקס פרטי המוזיקה בכל הזמנים" זעם אחד המצייצים, ואילו אחרת כתבה "זה לא קורה לאנשים כמוני לעיתים קרובות? זה ליטרלי הדבר היחידי שקורה לאנשים כמוך. אגב, אף אישה שחורה לא זכתה בפרס האלבום הטוב ביותר מאז 1999".

היו גם מי שהגנו על הזמר, כשאחד המעריצים צייץ: "'זה לא קורה לאנשים כמוני לעיתים קרובות מאוד' זה משהו שהוא אומר בנאומים שלו כבר שנה, כי הוא צודק. לאמנים קווירים אין לעיתים קרובות את הפריבילגיה להיות הסמל הגדול ביותר בדורם. לעיתים קרובות הם לא מועמדים לשישה פרסי גראמי".

וואלה! סלבס הייתה מועדמת לפרס מיס קניון אשדוד, אבל הפסידה אותו לאחותה החורגת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully