וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חגיגה? הדרמה המשפחתית סביב יום הולדתו של שימי תבורי

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 12:20

הזמר הותיק יחגוג בעוד מספר ימים את יום הולדתו, אבל כפי שכבר למדנו אצל בני המשפחה אף אירוע לא עובר בלי קצת דרמה טובה. אז מה קרה שם? וואלה! סלבס מרימה על כיסא

שימי תבורי יהודית באומן. אור גפן,
מסיבה? שימי תבורי ויהודית באומן/אור גפן

נראה כאילו לאחרונה עוברת על שימי תבורי תקופה טובה. אחרי שפורסם כי לא יופיע ביום העצמאות בפעם הרשונה מזה שנים, נסגרו לו שלוש הופעות לאותו היום, מחזמר חדש שמבוסס על שיריו יעלה בקרוב והוא קטף קמפיין נחשק.

כעת לוואלה סלבס נודע כי זה לא הכל, ואין טוב בלי רע. תבורי יחגוג ממש בעוד כמה ימים את יום הולדתו ה-69 והשנה יהיה קצת יותר שיתוף פעולה מהשושלת המשפחתית.

תבורי ואשתו יהודית באומן מתכננים להרים מסיבה עם כל הילדים, מה שלא קרה שנים רבות לאור הסכסוך המתוקשר שיכול להחזיק כמה עונות בטלנובלה טובה.

יהודית באומן, שימי תבורי. ניר פקין
העיקר זה הרומנטיקה/ניר פקין

בשיחה עם וואלה! סלבס, באומן העבירה מסר לילדי המשפחה: "לכל ילדי תבורי'ס אני מבקשת השנה לכבד את אבא וליזום פגישה ב 9.2 ליום הולדתו. זוהי שנה קשה ורגישה לשימי, בבקשה מכם תגיעו. אני מבטיחה לוותר על הגעתי למען הגעתכם שלכם, חייו ושמחתו חשובה לי יותר מחיי שלי".

תבורי עצמו הגיב גם הוא, אבל לא הסכים לוותר על הנוכחות של באומן, דבר שעשוי ליצור חיכוכים: "מתרגש יותר מהכל שהאישה שלי האהובה והמסורה רוצה לוותר על עצמה למען איחוד משפחתי ליום ההולדת. אני מתגעגע לילדי ורואה שילדיה של אשתי בקשר רציף. ביום ההולדת שלה הם הגיעו, שימחו והיא יודעת מה אני מרגיש בלב שלי. היא אישה של פעם בחיים ואני אזדקן איתה עד יומי האחרון. היא זו שמכינה לי, מכבסת, אוהבת, מסורה ואמינה. בלי אשתי אני לא חוגג, נקודה!". אז מה יקרה ביום ההולדת? נמשיך לעקוב באדיקות.

וואלה! סלבס חוגגת את יום הולדתה ה-30 זו השנה ה-20 ברציפות, אבל אל תגלו לאיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully