וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופה: זוכה הריאליטי הצליח להסתיר את הבת שנולדה לו

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 10:37

אלקנה מרציאנו, שזכה בעונה השלישית של "דה וויס", הפך לאב לפני מספר חודשים אבל הצליח להסתיר את העובדה הזו ממעריציו הרבים. מה קרה שם? וואלה! סלבס ממדרת

אלקנה מרציאנו. אינסטגרם, צילום מסך
היי אבא. אלקנה מרציאנו/צילום מסך, אינסטגרם

לא מעט מפורסמים מצליחים להסתיר את העובדה שהם מצפים לביקור החסידה, לפחות בחודשים הראשונים להריון כיוון שמדובר בתקופה רגישה במיוחד. אחרי החודשים הראשונים, אנחנו זוכים לפוסטים מרוגשים או סרטונים מושקעים, רק תשאלו את עינב בובליל.

נדיר שסלבס מצליחים להסתיר הריון ולידה, אבל כוכב אחד הצליח להערים על וואלה! סלבס ועל יותר מ-100,000 עוקבים באינסטגרם, והפך לאב לפני חודשים ספורים בלי שאף אחד ידע.

אלקנה מרציאנו. אינסטגרם, צילום מסך
ישר לשב"כ/צילום מסך, אינסטגרם

אלקנה מרציאנו, שזכה בעונה השלישית של ריאלטי השירה "דה וויס", התחתן באוקטובר 2021 וכבר בקיץ האחרון הספיק להוסיף טייטל נוסף: אבא. מסיבה שאינה ברורה הוא החליט שלא לעדכן את עוקביו ומעריציו, אבל וואלה! סלבס כאן כדי לספר לכם על המאורע המשמח.

ממשרד יחסי הציבור אורי צרור המייצג את אלקנה מרציאנו נמסר: "אלקנה תמיד עשה הפרדה בין הקריירה לחיים האישיים שלו, יש כאלו שיגידו שהוא לקח את זה צעד קדימה אבל בדור בו הכל פרוץ והרשת חשופה הוא רואה איך הגבולות מטשטשים וזמרים היום מתמקדים בצהוב במקום במוסיקה. הוא לעולם לא האמין בדרך הזאת ומעדיף להשאיר את המשפחה שלו כמה שיותר פרטית. בימים הקרובים אלקנה ישתף יותר".

וואלה! סלבס היתה שמחה לשתף את מעריציה בחייה האיישים, אבל אין לה כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully