וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילה של קיילי ג'נר השקיעה 10,000 דולר בניתוח לשחזור קרום הבתולים

5.3.2023 / 0:16

ג'וליה מדיירוס בת ה-22, החליטה לבצע התערבות כירורגית שתאפשר לה לאבד מחדש את הבתולים לגבר הנכון משום שהגבר הראשון שלה שיקר לה: "הרגשתי מרומה, אני רוצה שהרגע הזה יהיה מיוחד". היא חטפה על זה הרבה ביקורת אבל ממש לא מתנצלת

ג'וג'ו ברזיל//juju.brazil

ג'וליה מדיירוס, משפיענית ברזילאית בת 22 שחיה כיום במיאמי, טוענת שהיא השקיעה 10,000 דולר על.. שחזור קרום הבתולים שלה. כן, קראתם נכון. היא טוענת שהיא רוצה לחוות שוב את "איבוד הבתולים" שלה בפעם השנייה. ג'וליה, שמחקה ונראית ממש כמו קיילי ג'נר, הסבירה את זה בכך שאין לה זכרונות נעימים מהגבר הראשון עמו היא שכבה ולכן היא רוצה לחוות שוב סקס "בתולי".

"הייתי בת 17 כשאיבדתי את הבתולים שלי לגבר בן 30", היא הסבירה, "בדיוק כמו הרבה נשים הרגשתי מרומה. הוא הבטיח שנתחתן ונביא ילדים כמו באגדות". מדיירוס לא ציינה את שם הגבר שממנו היא נפרדה לפני חמש שנים, אבל היא ציינה שהוא לא קיים אף אחת מההבטחות שלו.

רוצה לחוות שוב את אובדן הבתולים בפעם ה"ראשונה"

"הרגשתי שהרגע הזה נגנב ממני ואיבדתי את הבתולים שלי לגבר הלא נכון", היא הוסיפה, "תמיד רציתי שזה יהיה רגע מיוחד. רציתי שהוא יהיה ייחודי ורומנטי כמו באגדות. זו הסיבה שעשיתי ניתוח".

אלא שההחלטה של ג'וליה לא עברה בשקט והיא הודתה בריאיון שהיא חטפה על עליה הרבה ביקורת. "עכשיו אני יכולה לאבד את הבתולים שלי למישהו מיוחד", היא אמרה. למדיירוס יש מעל 100 אלף עוקבים באינסטגרם ועכשיו היא מחפשת את "האחד". "אני יותר בוגרת עכשיו ולגברים לא יהיה קל לעשות עליי מניפולציות", היא סיפרה.

וואלה! סלבס עשתה ניתוח לשחזור עור התוף אחרי הפעם הראושנה ששמעה את עצמה שרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully