וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הגירושים, על השלישיות, ועל דמי מור: אשטון קוצ'ר פותח

2.2.2023 / 19:20

בראיון חשוף למגזין Esquire השחקן אשטון קוצ'ר פותח הכל: על מערכת היחסים עם גרושתו דמי מור, ההפלה שהיא עברה ועל הספר האוטוביוגרפי שלה בה הוא הואשם בבגידה

שחקן הקולנוע אשטון קוצ'ר בשימוע בפני הסנאט בוושינגטון: "המטה לביטחון לאומי ביקש את עזרתי באיתור עברייני מין"/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בראיון לכתבת השער הדיגיטלי של מגזין Esquire, השחקן בן ה-44 מספר השחקן על מה חשב כשגרושתו, דמי מור, הוציאה את הספר האוטוביוגרפי שלה בו סיפרה על השלישיות שבהן היא וקוצ'ר לקחו חלק, וגם על הבגידות שלו: "הייתי עצבני בטירוף. סוף סוף הגעתי לנקודה בה התקשורת הניחה לי ולמילה (קוניס, השחקנית ואשתו של קוצ'ר), לחיים שלי ולמשפחה שלי.

ופתאום ביום למחרת פאפרצי הופיעו בבית הספר של הילדים שלי". הריאיון הזה מגיע שלוש שנים וחצי אחרי פרסום הספר של מור (60), גרושתו של השחקן.

קוצ'ר ומור החלו לצאת כשהוא היה בן 26 והיא בת 42. הם התחתנו בשנת 2005 והיו ביחד שמונה שנים. לפני כן, מור הייתה נשואה לשחקן ברוס וויליס, איתו הביאה לעולם שלוש בנות - רומר (34), סקאוט (31) וטאלולה (28).

השחקן שיתף במהלך הריאיון גם על ההפלה שעברה מור בחודש השישי להריונה ועל טיפולי הפוריות שהם ניסו לעשות באותה תקופה: "לאבד ילד שאתה חושב שיהיה לך, וכל כך קרוב לכך שהוא הולך להגיע, זה ממש ממש כואב. כל אחד מתמודד עם זה בדרכים שונות".

על הגירושים שלו ושל מור השחקן אמר: "אין דבר שגורם לך להרגיש יותר כישלון מגירושים. גירושים מרגישים כמו כישלון סיטונאי. נכשלת בנישואין."

כיום, קוצ'ר נשוי לשחקנית מילה קוניס (39), ששיחקה לצידו בסדרה המצליחה "מופע שנות ה-70". לזוג שני ילדים וויאט (8) ודימיטרי (6).

וואלה! סלבס גם חושבת לכתוב ספר, אבל רק מתכונים יש לה בראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully