וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן להקת אירוסמית' מואשם בתקיפה מינית של קטינה

2.2.2023 / 19:23

בתביעה שהוגשה בחודש שעבר לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס, מואשם הזמר סטיבן טיילור בהתעללות מינית בקטינה במהלך שנות ה-70. התביעה הוגשה כעת בזכות חוק במדינת קליפורניה המאפשר תביעות אלו ללא החלה של חוק ההתיישנות

התובעת, ג'וליה מיסלי (בעבר ג'וליה הולקומב), כיום בת 65, תובעת את טיילר בבית המשפט העליון בלוס אנג'לס. הזמר מואשם בתקיפה מינית, כפיית הפלה והשמצה. התובעת טוענת שטיילר, שהיה אז בן 25, השתמש במעמדו כדי "לטפח, לתמרן, לנצל ולתקוף אותה מינית" במשך שלוש שנים בזמן שהיא הייתה בת 16 בלבד.

לפי התלונה, מיסלי פגשה את טיילר בשנת 1973 לאחר הופעה של להקת אירוסמית' באורגון. היא הוזמנה אל מאחורי הקלעים ומאוחר יותר גם אל חדר המלון בו שהה טיילר. לטענתה, באותו הערב הכוכב התעלל בה מינית באותו חדר מלון.

סטיבן טיילר עם הנערה ג'וליה הולקומב בשנות ה-70. Mark Sullivan/Contour by Getty Images, באדיבות yes דוקו,
טיילר והתובעת/Mark Sullivan/Contour by Getty Images, באדיבות yes דוקו

לטענת התובעת, הזמר ניצל את מצבה המשפחתי המורכב, כאשר כשנה לאחר פגישתם הראשונה נפגש טיילר עם אמה של מיסלי ו"שכנע אותה לחתום על אפוטרופסות על בתה" והבטיח לה כי ידאג לשלומה, כך על פי התלונה.

מיסלי התלוותה אל טיילר במהלך סיבוב ההופעות של הלהקה, כשבמשך תקופה זו, טיילר סימם אותה, השקה אותה באלכוהול והמשיך לתקוף ולהתעלל בה מינית. כשנכנסה להריון, כפה עליו הזמר לעבור הפלה.

בשנת 2004 פירסם הזמר ספר זיכרונות בו הודה על מערכת יחסים שניהל עם קטינה. מיסלי טוענת כי בספר הציג הזמר את ההתעללות כ"מערכת יחסים רומנטית של זוג אוהבים", דבר שהיה רחוק מהמציאות, לכאורה.


וואלה! סלבס מקפידה להיות גרופית של אלופות שבץ נא עולמיות בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully