וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמישהו יבדוק מה שלום בריטני": כוכבת מכושפות מצייצת, ומתנצלת

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 19:15

אתר TMZ מדווח היום כי אליסה מילאנו שלחה הודעה פרטית לזמרת בה היא מתנצלת על ציוץ שפרסמה בדצמבר ודורש בשלומה של ספירס. וואלה! סלבס יונת שלום

TMZ מדווחים היום כי כוכבת מכושפות בת ה-55 שלחה היום הודעה פרטית לזמרת, שעד לפני כמה חודשים הייתה נתונה לאפוטרופסות תחת אביה, בה היא מתנצלת על הציוץ שבו נכתב: "שמישהו יבדוק בבקשה מה עם בריטני ספירס". בנוסף להתנצלות, מילאנו שלחה גם הודעת תמיכה לספירס.

הזמרת הלא-מאוד-יציבה פרסמה בסטורי שעלה אתמול (רביעי) בעמוד האינסטגרם שלה: "זה מעציב אותי לראות דברים שנכתבים עליי על ידי אנשים שלא מכירים אותי!!! זה לחלוטין מרגיש כמו בריונות!!! נשים, אנחנו אמורות לדאוג אחת לשנייה ולא להוריד אחת לשנייה!!!".

לא ברור מה גרם לה דווקא עכשיו להגיב לאותו ציוץ, שפורסם לפני כמעט שלושה חודשים, וגם מה הייתה הסיבה לציוץ עצמו. ביום בו הועלה הציוץ ספירס פרסמה שלושה סרטוני ווידאו ממקסיקו, לשם נסע לנפוש היא ובעלה, סאם אסגרי, לכבוד יום הולדתה ה-40 של בריטני. המעריצים של הזמרת העלו חשש לביטחונה, כשלטענתם התוכן שהיא פרסמה "ישן" ושלמרות שהיא סיפרה כי היא נוסעת לניו יורק, לא פורסמו שום תמונות פאפרצי שלה משם. כל אלו הצטרפו לסרטון שהועלה ונמחק מאז, בו נראית הזמרת עושה תנועה עם היד שפורשה על ידי המעריצים כקריאה לעזרה.

זאת לא הפעם הראשונה כמובן שהמעריצים מביעים חשש לשלומה של הזמרת, המכנה את עצמה כעת בחשבון האינסטגרם שלה River Red. בחודש שעבר שוטרים הוזעקו לביתה של הזמרת לבדוק לשלומה לאחר שזו מחקה, בפעם המי יודע כמה, את חשבון האינסטגרם שלה.

וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully