וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סירבתי להצעת נישואין של מדונה - בגלל הספר 'סקס'"

2.2.2023 / 14:01

הראפר ונילה אייס יצא עם מדונה בשיא תהילתו בתחילת שנות ה-90 וחשף בפודקאסט את הסיבה לפרידה בין השניים: "הפסקתי לענות לה לטלפונים". וואלה! סלבס כמו בתולה

מדונה חוגגת את יום הולדתה ה-62 בג'מייקה/אינסטגרם

בתחילת שנות ה-90 היה הראפר הלבן ונילה אייס שם דבר לתקופה קצרה. אמנם רגעי התהילה שלו לא היו רבים והוא נשכח מהתודעה כעבור שנות פעילות לא רבות, אבל כעת הוא נזכר כיצד, לדבריו, קיבל הצעת נישואין מ... מדונה. וכן, הוא גם דחה אותה.

ונילה אייס (רוברט מתיו ואן וינקל) בן ה-56 התארח בפודקאסט "Just Jenny with Jenny Hutt", וסיפר כיצד מדונה התלהבה ממנו בהופעה בה שהתה לאחר שהוציא את אלבומו הראשון. היא הגיעה לחדרו עם "מבט מאוד סקסי", לדבריו.

לאחר מכן אורגן לשניים דייט, במסדרתו נאלצו ללבוד מסכות ולהתלבש כאנשים זקנים על מנת שלא יזהו אותם. אייס אומר ש"מערכת היחסים הזאת הייתה כמו להיות בתוך מזכרת של גלובוס עם פתיתי שלג", והפכה להיות מוזרה יותר כשמדונה הציעה לו נישואין. ב-1992 היא פרסמה את הספר "סקס" ובו דימויים גרפיים של ביצועי בני הזוג בלי רשותו של ונילה, מה שגרם לו להתרגז - ולשים קץ לזוגיות. זה הגיע למצב שבו היא הייתה מתקשרת והוא היה מנתק עליה את הטלפון.

אייס, שהקריירה שלו כאמור לא נסקה, עדיין קורא למדונה "אגדה", אבל לא נשמע שהוא מתחרט מדי. אגב, לאחר שסיים את מערכת היחסים הידרדר לסמים, חווה משברים וב-1997 התחתן עם לורה ג'יאריטה. לבני הזוג נולדו שני ילדים, הם התגרשו ב-2016, וכעת יש לו ילד שלישי מזוגתו הנוכחית.

וואלה! סלבס מאוכזבת מהעובדה שמדונה לא הציעה לה נישואין וביטלה את החופשה בסן פדרו.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully