וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע אינטימי: אנה ארונוב עוברת פרידה מתחת לרדאר

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 8:49

אנה ארונוב עוברת פרידה? כן, אבל לא כזאת ששוברת לבבות. הקולגה לקמפיין ההלבשה התחתונה ניבר מדר, כבר לא. אבל לא לדאוג - לארונוב נשארו התחתונים. וואלה סלבס! אנחת רווחה

כבר כמה עונות שהמנחה, הרקדנית והדוגמנית אנה ארונוב מובילה את קמפיין ההלבשה התחתונה של רשת אינטימה. בשנה האחרונה היא קיבלה חיזוק בדמות הדוגמנית והשחקנית הלוהטת ניבר מדר.

אתמול, באחד הימים הסוערים ביותר של החורף הזה, הרימה החברה יום צילומים נוצץ, וואלה סלבס לא יכלה שלא לשים לב שחסר שם משהו, או יותר נכון מישהי.

ניבר מדר, החיזוק האחרון בקאסט, וחברת ההלבשה התחתונה אינטימה נפרדו (באופן יפה, תירגעו) וארונוב נשארת.לבד בקמפיין.

אין צורך לרחם על מדר כי בחודשים הבאים היא הולכת להיות עסוקה מאד - את ההלבשה התחתונה היא תחליף בשמלות פייאטים שכן היא לוהקה לעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים, איפה שהיא ואנה ארונוב כנראה ייפגשו לא מעט.

אנה ארונוב אינטימה. דודי חסון,
אנה ארונוב לבד בקמפיין הלבשה תחתונה לאינטימה/דודי חסון

מרשת אינטימה נמסר: "ניבר מדר מסיימת את דרכה המשותפת עם אינטימה לאחר שנה בה שימשה כפרזנטורית המותג והייתה חלק מהמשפחה. רשת אינטימה מודה לה על הדרך המשותפת ועל שיתוף הפעולה המצוין שהיה עמה ומאחלת לה המון הצלחה בהמשך הדרך."

וואלה סלבס! קיבלה הצעה להשתתף בתוכנית אך סירבה כשנאמר לה שריקודים גאורגים, ובמיוחד דבקה חמורים, הריקוד האהוב עליה, לא לוקחים חלק בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully