וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה עשית לעצמך?": דנית גרינברג עברה ניתוח אף - הגולשים לא ריחמו

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 15:04

כשדנית גרינברג העלתה תמונות לאינסטגרם מהמספרה של מיקי בוגנים, העוקבים שלה הגיבו בהלם למראה האף החדש שלה, ומיקי בוגנים יצא להגנתה. וואלה סלבס! קרחאנה

שבוע לא פשוט עובר על דנית גרינברג.

רק לפני כמה ימים התפרסמו ידיעות על המשבר שדנית עוברת בזוגיות שלה - לפי השמועות היא ובעלה, איתו התחתנה לפני כ-10 חודשים, נמצאים בעיצומה של פרידה, ואם זה לא מספיק אז גם לפני כחודש עברה גרינברג ניתוח לשיחזור האף, אותו שברה בתאונת דרכים קשה שעברה כחודש לפני החתונה.

כמו בכל ניתוח, גם בניתוח הזה האיזור עדיין כאוב ופצוע במסגרת זמן ההחלמה, אבל זה לא מעניין את העוקבים של דנית, שמזכירים לא הרף את העובדה שהיא לא דומה לעצמה, וכי הם לא מזהים אותה.

דנית גרינברג. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
לא מזהים?/צילום מסך, אינסטגרם סטורי
דנית גרינברג. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
עלה לה/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

אתמול העלתה גרינברג תמונות מהסטודיו של מעצב השיער מוקי בוגנים, אליו הגיעה לתספורת, לפיד האינסטגרם, וחוסר הפרגון של העוקבים שוב הרים את ראשו המכוער, ובלטו במיוחד אלה שממש לא פירגנו למראה החדש: "מה עשית לעצמך??" אי אפשר לזהות שזו היא בכלל" ועוד תגובות, כמה קשות אף (היינו חייבים) יותר.

בוגנים, לא הבליג, ובתגובתו בסטורי לא חסך ב"מחמאות" משל עצמו: "הנשמה שלכן מכוערת!" אתן לא מתביישות?? שכחתן שיש בנאדם שעומד מאחורי התמונה", והוסיף "נשים שמשפילות אישה אחרת באופן בוטה". לסיום, קינח ב-"אם אין לכן משהו טוב להגיד, פשוט אל".

וואלה סלבס! נכנסת לתענית דיבור בזה הרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully