וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקאין בבית של פריס הילטון: הכנופיה ששיגעה את הוליווד

עודכן לאחרונה: 27.1.2023 / 11:35

הם היו ילדי שמנת משועממים מלוס אנג'לס, שהחליטו לפרוץ לבתים של סלבריטאים בעזרתם האדיבה של אתרי הרכילות. אחרי סמים, בגדים ותכשיטים בשווי מאות אלפי דולרים הם נחשפו - והותירו את הוליווד המומה

עבר יותר משבוע מאז חבורה של ארבע צעירות נעצרו בחשד שהבריחו קוקאין וקטאמין לישראל. העובדה שמדובר במזוודות ורודות, תיעוד אובססיבי כמעט לרשתות החברתיות, טיולים מפוארים ואורח חיים שנראה כמו ספרינג ברייק אחד גדול היפנטו אותנו למסך.

כשמנסים לדמיין מבריחי סמים, הם לרוב לא מגיעים עם עור פנים מושלם, ביקיני קטנטן ומותגי יוקרה. זה מה שמושך אותנו לסיפור הזה, וזה בדיוק מה שהיפנט את ארצות הברית ל"בלינג רינג" בתחילת שנות ה-2000.

בשנת 2006 ניק פרוגו התחיל ללמוד בתיכון חדש בלוס אנג'לס, אולי העיר החומרית ביותר בעולם. הוא הכיר את מי שתהפוך להיות חברתו הטובה ביותר רייצ'ל לי. כמו בני נוער רבים, השניים העבירו את זמנם החופשי בעישון סמים ובמסיבות, אבל השעמום התחיל לכרסם בהם. וכשאתה בן נוער שמגיע ממשפחה אמידה, השילוב של שעמום, כסף ומוח לא אפוי עשוי להיות מסוכן. כדי להעלות את סף הריגוש, ניק ורייצ'ל התחילו לפרוץ למכוניות. מה עושים כשזה לא מספיק? מתחילים לפרוץ לבתים.

אבל כשחיים בלוס אנג'לס, לא מדובר בדירות עמידר. החברים השתמשו באתרי הרכילות שהיו אז בחיתולים וכללו את אתר TMZ ואת הבלוג של פרז הילטון, כדי לגלות איפה הסלבס הרותחים של התקופה היו. בלילות בהם התקיימו טקסים גדולים, השניים שלפו מהאינטרנט כתובות והתחילו לעבוד. פריס הילטון, שהייתה השם החם של התקופה, הייתה אחת המטרות המועדפות של השניים. מי ידע שגם באחוזות ענק, מישהו ישכח לנעול את חלון ההזזה למרפסת, טעות כל כך ארצית שזה בלתי נסבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פריס הילטון. אינסטגרם, צילום מסך
פחות FBI. פריס הילטון/צילום מסך, אינסטגרם

השניים פרצו לביתה של הכוכבת ומדבריו של פרוגו בסדרה שנטפילקס עשתה על החבורה, עלה שהם גנבו מכל הבא ליד: בגדי מעצבים, תכשיטים במאות אלפי דולרים, כסף מזומן שהילטון השאירה בתיקיה וקוקאין. לדבריו של פרוגו, "זה היה הקוקאין הכי טוב והכי טהור שעשיתי אי פעם". כשהם מצויידים במיטב המותגים, התכשיטים והתודעה הנכונה, השניים התחילו לבלות במקומות נחשבים יותר.

הבחירה בהילטון לא הייתה מקרית. לפי פרוגו, "היא לא תרמה לחברה. ומי משאיר דלת לא נעולה? מטומטמת", אמר בראיון ל"ואניטי פייר". עוד סיפר, שביתה היה עמוס בכל טוב וסביר להניח שהיא לא הבחינה במשהו שחסר. הוסיפו לכך את ההון המשפחתי של הילטון, ותקבלו בחור צעיר שמשוכנע שאין פסול בפריצה, ולמעשה הוא סוג של רובין הוד מודרני.

כאמור, בני נוער מסתובבים בינינו כשהמוח שלהם מפותח באופן חלקי. החברים הטובים לא הצליחו לשמור על הכיבושים שלהם והחבורה ההוללת התרחבה. הם הכניסו צעירות נוספות לסוד העניינים, וכעת מלבד ניק ורייצ'ל, גם דיאנה טאמיו, קורטני איימס ואלכסיס נאיירס הצטרפו ל"שופינג".

כריס מרטין יומולדת. ספלאש
עשרות שעוני רולקס. אורלנדו בלום/ספלאש

החבורה פרצה לביתה של הילטון לפחות חמש פעמים. ברצינות, כמה פעמים אפשר להשאיר את חלון ההזזה פתוח? בכל מקרה, עם האוכל בא התאבון ולאחר שמאסו בביתה של הילטון, עברו לאחרים: הם פרצו לביתה של לינדזי לוהן, אותו תיאור פרוגו כ"מלוכלך ומבולגן", וגנבו רכוש בשווי של 130 אף דולרים. מביתו של אורלנדו בלום החבורה גנבה פריטי לבוש רבים ואוסף יוקרתי של שעוני רולקס עתיקים. הפריצה לביתה של כוכבת הריאליטי החמה ביותר של התקופה, אודרינה פאטרידג', סימלה את תחילת הסוף.

צילומי אבטחה של החבורה בביתה של אודרינה פורסמו באתר TMZ. השמועה על כנופיית הגנבים כבר עשתה לה כנפיים בהוליווד, והמשטרה המקומית הייתה בעקבותיהם. מביתה של אודרינה נגנבו תכשיטים שהיו שייכים לסבתא שלה, והיו בעלי ערך סנטימנטלי גדול. אחרי שראתה את קלטות האבטחה, פאטרידג' לא הצליחה לגור בבית. הפרטיות שלה חוללה, וזה דבר שאי אפשר לאמוד בכסף.

הם פרצו לביתה של השחקנית רייצ'ל בילסון, שכיכבה בסדרה "האו סי" חמש פעמים. רייצ'ל נהייתה כל כך אדישה לתחביב החדש, שהשתמשה בשירותים בביתה של בילסון. לאחר מכן מכרו את הפריטים הגנובים בטיילת.

צילומי האבטחה הרבים שנגנבו מבתיהם של הכוכבים הביאו לתפיסתם של בני הנוער. וממש כמו הצעירות הישראליות, שתיעדו כל צעד ושעל לרשתות החברתיות, גם הנערים ההוליוודיים דאגו להצטלם - והרבה. בתמונות, פרוגו לובש את בגדיו של אורלנדו בלום, הבנות עונדות תכשיטי יוקרה ואם לדבר בכנות, הם עשו למשטרה חיים קלים. מוחות לא אפויים, כבר אמרנו?

אלכסיס נאיירס, אימה המעורערת ואחיותיה כיכבו אז בתכנית ריאליטי על חייהן. אחת הסצנות הזכורות ביותר מהסדרה, שלא האריכה ימים, כוללת את נאיירס מעיינת בגיליון חדש של "ואניטי פייר" אליו התראיינה. הפער בין הכתבה לה נאיירס ציפתה למוצר המוגמר הובילה לקריסה טוטאלית.

העיתונאית תיארה את נאיירס, שעמדה באותם ימים למשפט על חלקה בגל הפריצות, כמי שהגיעה לדיונים "על עקבים של כריסטיאן לובוטן". אלכסיס החלה לבכות וציינה שהיא הגיעה בנעליים שטוחות, כי זה העניין כשאת בת 16: לא הפשעים, לא העוול, לא הרכוש הגנוב. התדמית שלך.

נאיירס ריצתה 30 ימי מאסר, ואמרה: "אם בודהה ישב במשך 40 שנה מתחת לעץ - אני יכולה לעבור את זה". פרוגו, שהודה במעשיו והחזיר את הרכוש הגנוב, ישב שנה אחת בכלא. רייצ'ל לי נדונה לעונש הכבד ביותר, ארבע שנים, אולם ריצתה 16 חודשים בלבד.

"כנערה, חיפשתי אהבה בכל המקומות הלא נכונים", סיפרה לי בראיון ל"אס וויקלי". "כשהבנתי מה אני עושה זה היה מאוחר מדי והייתי בכלא. הרגשתי שהמאסר הוא למעשה ברכה בתחפושת, ובדיעבר זה הדבר הטוב ביותר שקרה לי. שם הבנתי שאני לא יכולה לסמוך על איש". נו, גם התובנה הלא נכונה היא תובנה.

פרוגו המשיך להסתבך עם החוק, ובשנת 2015 הואשם בסטוקינג ותקיפה מינית. כיום הוא מתגורר עם בן הזוג שלו בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully