וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה מדיאן: נתנאל רודניצקי בזוגיות חדשה

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 14:02

יוצא הריאליטי שניהל מערכת יחסים עם הדוגמנית שהכיר בבית "האח הגדול" נמצא בזוגיות עם מאמנת כושר מהממת. אז מי בת המזל ומה קורה שם? וואלה! סלבס חוקרת

דיאן שוורץ. רשת 13,
זוכרים? דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי/רשת 13

עם כל הכבוד לזוגות שיצאו מהעונה האחרונה של "האח הגדול", נראה שמי שעניינו את הקהל בצורה יוצאת דופן היו דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי. השניים, שהכירו בבית הכי מצולם במדינה, העבירו את הרומן לחיים האמיתיים, אבל נפרדו חודשים ספורים לאחר מכן.

נראה שרודניצקי התקדם הלאה, והוא נמצא בעיצונה של מערכת יחסים חדשה. לבת המזל קוראים יאנה, היא מאמנת כושר גרושה ואם לשני ילדים. מבלים חדי עין הבחינו בבני הזוג מבלים יחד בהופעה של סאבלימינל והצל בהיכל מנורה בתל אביב, כך פורסם ב-TMI.

נתנאל רודניצקי. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
שלב ההוכחות/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

קראו עוד:
דיאן שוורץ ממשיכה הלאה אחרי הפרידה מתנאל
לא ציפינו: מה קורה בין דיאן שוורץ לאייל גולן?

דיאן ונתנאל נפרדו בחודש נובמבר האחרון, וכיאה לעידן בו אנו חיים הוציאו קצת רפש באינסטגרם. רודניצקי השיק סינגל חדש והעוקבים חשבו שלא מדובר בפרידה של ממש, אלא בפעלול יח"צני.

שוורץ מצידה כתבה "זה פוגע שמקדמים שיר על חשבון הנפש שלי, במיוחד כשזה מגיע מבן אדם שהיה הכי קרוב אלי בעולם. ראיתי שאתם מרגישים שמזלזלים באינטיליגנציה שלכם. מבינה אתכם, גם אני מרגישה ככה. רוצה להבהיר דבר אחד: אני לא קשורה לתעלול היח"צני הזה. מאחלת המון הצלחה בהמשך, ושהיא תהיה מבוססת על כשרון ולא על רפש כזה".

וואלה! סלבס יודעת לשיר את "הפינאלי" מהסוף להתחלה, והיא גאה בזה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully