וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החתונה: אביבית בר זוהר עוברת ניתוח פלסטי משמעותי

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 19:42

יוצאת הריאליטי ואשת העסקים שהתארסה לאחרונה לבן הזוג קווין צרפתי נכנסה לחדר הניתוח כדי לעבור הקטנת חזה: "אני רוצה להיות נסיכה בחתונה שלי, לא פרובוקטיבית". וואלה! סלבס פרסום ראשון

אביבית בר זוהר/מערכת וואלה!

לאורך השנים, אביבית בר זוהר עברה כמה וכמה ניתוחי אסתטיקה. מטיפולי הזרקות בפנים ועד ניתוח ליצירת קוביות בבטן, באף אחד מהם היא לא התביישה או הסתירה, כמו לא מעט נשים מפורסמות בביצה.

כעת, שלושה שבועות מאז שקיבלה הצבעת נישואים מבן הזוג שלה בשנה וחצי האחרונות קווין צרפתי, בר זוהר החליטה לעבור הליך נוסף, ואולי המשמעותי ביותר שעברה עד כה.

ברגעים אלה ממש, בר זוהר נמצאת על שולחן הניתוחים. להבדיל מפעמים קודמות בהם נכנסה לניתוח הגדלת חזה, הפעם מדובר בניתוח להקטנה. כן כן, בר זוהר כבר לא תיראה אותו הדבר והמחשוף הנדיב, שהפך לאחד מסימני ההיכר שלה, ישתנה לחלוטין.

אביבית בר זוהר. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
רגע לפני. בר זוהר וד"ר קליין/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

קראו עוד:
לירן שטראובר וטל טלמון: "הרבנים תשושים מאיתנו"
ברמות של כלה: אביבית בר זוהר וקווין משיקים


בר זוהר, הגיעה בצהרי היום לקליניקה של ד"ר קליין ויחד הוחלט על הוצאת השתלים הקודמים (500 cc) ולהתחדש בקטנים יותר, 280cc שזה כמעט חצי.

אביבית זה צעד גדול, יש סיבה?
"החלטתי שאני נמצאת במקום אחר בחיים ואני יותר מתונה ורגועה. אני רוצה להיות נסיכה בחתונה שלי ולא פרובוקטיבית. הגיע הזמן שיתייחסו אלי כאשת עסקים בישראל ולא יתעסקו רק בחיצוניות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully