וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוסי לא לבד: הזוגות עם פערי הגילאים הגדולים ביותר

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 9:24

הרשתות סערו השבוע סביב מערכת היחסים בין איש העסקים לדוגמנית בת 23 אבל מה אתם יודעים, הם לא היו הראשונים שהחליטו לשים את העשורים שמפרידים ביניהם בצד. אז מי השאירו להם אבק עם פער של 63 שנים? וואלה! סלבס סיעודית

עמוס לוזון רבקה ווג. פייסבוק, daniel arom, ניר פקין
זה עדיין מוזר. עמוסי ורבקה ווג/ניר פקין, פייסבוק, daniel arom

אתמול (ג') וואלה! סלבס סיפרה לכם על מערכת היחסים בין איש העסקים עמוס לוזון (60) לדוגמנית בעלת השם המטריף רבקה ווג (23). מקורבים סיפרו שלוזון ורבקה הם רק ידידים, אבל הוא הספיק להציג אותה בפני בני משפחתי מה שמעיד על סוג של רצינות, לפחות אצלנו.

התגובות ברשת נעו בין זעזוע לפרגונים, אבל חייבים להודות ביושר שעמוסי אינו הגבר הראשון שמנהל מערכת יחסים עם מישהי שצעירה ממנו בכמה עשורים. נזכרנו בעוד כמה סלבס שהתנסו בזוגיות כזו, ונחשו מה? אף אחד מהם לא שרד.אבל היי, אולי רבקה תהפוך לגברת לוזון והשניים יחיו באושר, עושר וסטיילינג של אורלו.

הכי קרוב לאצולה: ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי

ניקול ראידמן, מיכאל צ'רנוי. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
ניקול ראידמן, מיכאל צ'רנוי/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

מי הם: היא מפיקה, אשת עסקים, אושיית רשת, זמרת ויש מצב שפספסנו משהו. הוא אוליגרך.

הפער: 34 שנים

מה קרה שם? בני הזוג היו יחד 11 שנים והביאו לעולם שני ילדים, תוך שהם מתחזקים חיים פוטוגניים ומעוררי קנאה. הם נפרדו בשנת 2019 ובראיונות שראידמן העניקה לאחר מכן, היא סיפרה שלא כל הנוצץ זהב והקשר הסב לה לא מעט סבל ועוגמת נפש. מאז היא רווקה, אבל נראה שהיא פורחת ואנחנו לגמרי בעד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

רגע, מה? אנה ניקול סמית' וג'יי האוורד מרשל

אנה ניקול סמית ובעלה המנוח. GettyImages
אנה ניקול סמית ובעלה המנוח/GettyImages

מי הם: היא הייתה דוגמנית ושחקנית, לא משהו שקטף אוסקר. הוא היה איל נפט מיליארדר ושניהם כבר התאחדו עם אבותיהם.

הפער: 63 שנים

מה קרה שם? בני הזוג הכירו כשאנה עבדה בתור חשפנית וכאשר נישאו בשנת 1994, היא הייתה בת 26 והוא בן 89. החתן לא שרד זמן רב, ונפטר שנה לאחר החתונה. מותו הויבל למאבק משפטי סביב הירושה שלו: היא לא נמנתה על יורשיו בצוואה, אבל טענה שמגיעים לה מיליוני דולרים. בנו של מרשל חשב אחרת, והשניים פתחו במלחמת חורמה.

גבולי: בן זיני וטיילור מלכוב

בן זיני, טיילור מלכוב. אור גפן,
בן זיני, טיילור מלכוב/אור גפן

מי הם: שניהם כוכבי רשת אהובים. היינו כותבים זמרים, אבל זו הגדרה מעט רחבה ביחס ליכולות הווקליות שהפגינו בעבר

הפער: שש שנים

מה קרה שם? נכון, מבין כל דרי הרשימה, מדובר בפער שאינו משמעותי. עם זאת, הם התחילו לצאת עוד לפני שלה מלאו 16 והוא היה בן 21, וזה כבר לא מאוד סימפטי. אחרי פרידה מלוכלכת שכללה השחרות ועניינים משפטיים, זיני עדיין ישן באלכסון ומלכוב הגדילה את הפער כשהחלה לצאת עם לירן דנינו, שמבוגר ממנה ב-11 שנים.

לנצח נצחים: אליקו ולירז ארז

אליקו לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
אליקו לירז ארז/צילום מסך, אינסטגרם

מי הם: הוא שדרן רדיו ומשתייך לאצולת הזמר הים תיכוני, היא בת 18.

הפער: 28 שנים

מה קרה שם? בחודש ינואר האחרון אליקו חשף שהוא מנהל מערכת יחסים עם לירז, צעירה בת 20 שעובדת בהייטק. אבל האינטרנט הוא לא מקום שאפשר לשקר בו ועד מהרה התברר שהיא חגגה 18 ימים ספורים לפני שמערכת היחסים ראתה אור והיא עובדת בחברת אופנה. השניים פותחים כל בוקר וסוגרים כל לילה בהצהרות אהבה הדדיות באינסטגרם כולל קולאז'ים מעלפים ולהוציא משבר קצר, נראה שהם יציבים. כאילו, יחסית לאדם מבוגר וטינאייג'רית שחולקים מחליק שיער.

לא שכחנו: מוש בן ארי וג'ני זבישה

מי הם: הוא אחד המוזיקאים האהובים ביותר בישראל, היא עוסקת באופנה.

הפער: 25 שנים

מה קרה שם? בני הזוג הם סיפור הסינדרלה של האייטם הזה ובכנות, היינו מכניסים אותם שוב ושוב רק כדי לכתוב ג'ני זבישה. הם הכירו כשהיא הייתה בת 20 והוא בת 45, והתארסו בשנת 2019. זבישה התייחסה בעבר לכל מי שמלגלג על מערכת היחסים שלהם וכתבה, בין היתר "גם אם זה לא היה שורד שבועיים, זה לא נותן לאף אחד לגיטימציה להעביר ביקורת או לעשות צחוק ברשת מהרגשות שלנו. זה לא עניינכם בשום צורה, ואף אחד לא שאל לדעתכם או לרשותכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully