וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי פרישר גוטמן: "מתרגש מהחתונה של ההורים שלי"

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 11:56

רוי המתוק,בנם של ינאי פרישר גוטמן ואמיר ז"ל, הצטלם לקמפיין חדש והתייחס לחתונה הקרבה של ינאי עם בן הזוג פלג. ומה הוא יעשה עם הכסף שהרוויח? וואלה! סלבס מאוהבת

רוי פרישר גוטמן. שי יחזקאל,
אין דברים כאלה. ינאי ורוי פרישר גוטמן/שי יחזקאל

בחודש ספטמבר האחרון ינאי פרישר גוטמן התארס לבן הזוג פלג. השניים מנהלים מערכת יחסים למעלה משלוש שנים, ומדינה שלמה מחתה דמעה ושמחה על הסוף הטוב אחרי הטרגדיה המשפחתית, שהסתיימה במותו הטראגי של אמיר פרישר גוטמן ז"ל בשנת 2017.

האירוע הנוצץ צפוי להתקיים בחודש הבא, ואין לנו ספק שאורח הכבוד יהיה רוי פרישר גוטמן המתוק, שמתרגש מאוד מהחתונה הקרבה. אגב, אם אתם עתידים לקבל הזמנה, כדאי שתצאו לשופינג כי יהיה קוד לבוש, והוא יהיה לבן.

קראו עוד:
רוי פרישר גוטמן: "איזה כיף שיש לי שני אבות"
רוי פרישר גוטמן יפגוש את סבו וסבתו אחרי שנתיים בנפרד

רוי פרישר גוטמן. שי יחזקאל,
על הסט/שי יחזקאל

אתמול (ג') התקיימו צילומי קמפיין קולקציית חורף 2023 של מותג אופנת הילדים Noizz. רוי, שהתנהג כמו מקצוען על הסרט, סיפר לוואלה! סלבס איך הוא מתייחס לכסף שהוא מרוויח בעבודה: "אני פחות מדבר על כסף בבית,ֶ זה לא הכל בחיים. אני נהנה מהחיים ואת הכסף אני משאיר להתעסקות של ההורים".

מי שהצטרפה לפרזנטור הבוגר היא אנסטסיה אברבוך, בתו של הספורטאי האוליפמי לשעבר אלכס אברבוך. ההורים הגיעו להשגיח מקרוב על הסט ושני הילדים, שעבדו יחד בעבר, התנהגו כמו המקצוענים שהם.

וואלה! סלבס מגיעה לכל חתונה בשמלה לבנה, כך שקוד הלבוש לא מאוד מרגש אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully