וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו לא בצחוק: עפר שכטר וקסניה הפכו להורים

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 16:08

נשחקן והקומיקאי חשף בחשבון האינסטגרם שאשתו הביאה לעולם בן בכור, וסיפא על הימים שקדמו ללידה: "היה מאתגר מאוד, אני כבר הייתי נכנע". וואלה! סלבס אבאל'ה

עפר שכטר המתוק חשף היום (ב') שהוא ואשתו קסניה חובקים בן בכור. שכטר פרסם כמה תמונות עם התוספת החדשה למשפחה וציין שהוא אבא, אבל בחר לדבר על הצד שנשכח לעיתים בפוסטים מסוג זה: היולדת. ולא, כיתוב בנוסח "אשתי הפנתרה" לא תופס.

"את הפוסט הזה אקדיש לנשים. אשתי קסניה עברה לידה מאתגרת מאוד, שלושה ימים של צירים, שכל ציר בא עם כאב חד שמפלח את גופה והיא נושמת ודואבת ועוברת עוד מהמורה. ואני מהצד מחזיק את ידה ונשבר מבפנים. אני כבר הייתי נכנע ופותר את זה עם ניתוח קיסרי, אבל היא חזקה וממשיכה הלאה למרות שלא עצמה עין כבר ארבעים ושמונה שעות, כי היא לא שם בשביל עצמה, היא שם למען התינוק שלה.

ולצידה עוד נשים חזקות מחבקות ומכילות - מיילדות בית החולים מאיר בכפר סבא ובראשן אחותי האחת והיחידה, ד"ר גיל שכטר מאור, מנהלת חדר לידה. לרגע הן לא ויתרו עליה, בכל שלב הציעו את הפתרון הנכון לה ולתינוק, איך למנוע מהתינוק להיכנס למצוקה, ואיך לשמור על הבריאות שלו ושל קסניה כדי שתוכל ללדת כמו שרצתה".

קראו עוד:
"הפכנו לאחד": עפר שכטר וקסניה התחתנו
לא תאמינו איך עינב בובליל נראית אחרי לידה

"מיילדת אחרת איתה, מעניקה לה בדיוק את מה שהיא צריכה באותו הרגע. וככה הן מתחלפות לאורך היום והלילה, מיילדת מסיימת משמרת ומגיעה מיילדת אחרת שמביאה איתה נחמה חדשה ברגעי משבר.
ברגעים האלה אתה רואה את הכוח הנשי, שנמצא בשיתוף הפעולה בניהן, החיבור והאמפתיה, העוצמה שהן מעניקות אחת לשניה אין לה תחליף.

היום הזה גרם לי להסתכל על נשים בצורה אחרת, אתן מביאות חיים לעולם, אתן בעלות העוצמה האמיתית, אתן עם הכוח לעבור הרים, אתן הכוח המניע. תודה לכל הנשים בבית החולים מאיר בכפר סבא, תודה לאחותי הגדולה שתמיד שומרת עלי כמו אמא ותודה לאשתי שנתנה לי לראות אותה ברגעים הכי פגיעים שלה והראתה לי עוד כמה מקום יש לאהבה ולחיבור בינינו". לסיום, הוסיף שכטר שהם קיבלו חדר עם חלון.

וואלה! סלבס לא מצפה לילד, זה פשוט שיקח לה איזה זמן להעלים זכר לכל הלביבות שטחנה.

  • עוד באותו נושא:
  • עפר שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully