וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופית גרנט: "שולי בא לי כמו כפפה ליד"

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 12:26

מגישת הטלוויזיה התראיינה למעיין אדם ב-103FM וסיפרה על הגירושים מאברם גרנט ועל הזוגיות הנוכחית עם שולי רנד: "יש שם חיבור שנותן המון ביטחון ושקט". וואלה! סלבס פותחת

צופית גרנט/אור גפן

בחודש נובמבר האחרון שולי רנד וצופית גרנט חגגו יום נישואים ראשון. הזוגיות בין השניים גרמה להרבה גבות להתרומם, אבל ככל שעובר הזמן נראה שמדובר בזיווג משמיים. גרנט התראיינה בסוף השבוע האחרון לתכנית של מעיין אדם ברדיו 103FM ודיברה על מערכת היחסים שלה ושל רנד.

"יש שם חיבור שנותן המון ביטחון ושקט. הוא פשוט איש כל כך טוב, מתוק, עדין ואציל נפש שאין כדוגמתו, הוא בא לי כמו כפפה ליד. יש משהו דומה ברצונות ובהתנהגויות שלנו, אנחנו תופסים את העולם ואת החברה אותו דבר. אני כאילו נמצאת במקום טיפה יותר בטוח ממנו, אבל החיבור הוא עמוק באמת והוא משנה הכל".

גרנט התייחסה גם לגירושים מבעלה הראשון, אברם גרנט: "אני זוכרת שבאתי ואמרתי לאברם שיש המון דברים להתווכח עליהם, אבל אמרתי לו שיש דבר אחד שאני ממש רוצה שהוא ייתן לי - את הלב שלי. אם היה משהו בתובנה הזאת אצלי, זה שיש רכוש אחד אצלי שממנו אני מפיקה הכל, את ההורות הכי טובה שלי, את ההחברות ואת העשייה שלי בכל דבר שאני נוגעת בו, הרכוש הכי גדול שלי הוא מה שאני נותנת".

וואלה! סלבס מחכה לרגע בו תמצא כפפה שתתאים ליד שלה. בינתיים יש לה רק כובע צמר מחורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully