וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין מסי לאמבפה: סלבס מסכמים מונדיאל

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 10:46

וואלה! סלבס עדיין לא נרגעה מגמר המונדיאל, ונראה שכמה מהכוכבים האהובים ביותר בביצה לא מצליחים להתגבר על התהפוכות לאורך המשחק. אז מי שמח, מי היה עצוב ומי הרעידו את הבניין בצרחות?

אביבית בר זוהר מונדיאל/אינסטגרם

האם גם אתם התעוררתם עם תחושת ריקנות מוזרה? אל חשש, היא תחלוף בעוד מספר ימים, מדובר בתופעת לוואי קלה של סיום משחקי המונדיאל. אז רגע לפני שחוזרים לשגרה המשעממת והאפורה, דעו שגם על הסלבס עבר ערב מטלטל ולא פשוט.

אביבית בר זוהר צפתה במשחק עם בן זוגה הצרפתי קווין, שלא הצליח להסתיר את ההתרגשות שלו בכל פעם שאמבפה הבקיע גול. וברוך השם, זה קרה יותר מפעם אחת.

שלומית מלכה. אינסטגרם, צילום מסך
לייב בניו יורק. שלומית מלכה/צילום מסך, אינסטגרם
חן אהרוני. אינסטגרם, צילום מסך
מרים לזמרת. חן אהרוני/צילום מסך, אינסטגרם
ג'וזי זירה מונדיאל. אינסטגרם, צילום מסך
פחות שמח. ג'וזי זירה/צילום מסך, אינסטגרם
אליאב אוזן. אינסטגרם, צילום מסך
מושקע. אליאב אוזן/צילום מסך, אינסטגרם

שלומית מלכה ארגנה צפייה משותפת עם חברים בניו יורק, ממש כמו אליאב אוזן שעשה את זה ממש כאן בארץ. חן אהרוני עודד את נבחרת ארגנטינה, בזמן שג'וזי זירה התבאס על ההפסד של הנבחרת הצרפתית.

אסי ישראלוף, שמבלה את מרבית זמנו בפסטיגל, חלק פוסט אמוציונלי בחשבון האינסטגרם שלו: "אני מאנשי רונאלדו, מודה. אבל תמיד אמרתי שביום שמסי יניף את גביע העולם הוא יהיה הגדול מכולם. ואני מאושר היום כאוהד ארגנטינה ובכלל כאיש שאוהב כדורגל. מסי מסמל את הטוב, את הצניעות את המשפחה. ריגש אותי עד דמעות בטורניר הזה. אז הנה אני מודה , מסי - אתה הגדול מכולם תודה על רגעים בלתי נשכחים, תודה על כישרון , צניעות ובעיקר אהבה. למדינה שלך, למשפחה שלך ולמקצוע שלך.
תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully