וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון רודף אסון: אימו של כוכב הרשת הלכה לעולמה שלושה חודשים אחרי מותו

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 12:26

שולה, אימו של עידן אוחיון ז"ל, הלכה לעולמה אחרי מאבק אמיץ במחלה קשה. הטרגדיה מגיעה חודשים ספורים אחרי שעידן עצמו נפטר. וואלה! סלבס המומה

עידן אוחיון. אינסטגרם, צילום מסך
כמה עצוב. עידן ושולה אוחיון/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש ספטמבר האחרון כוכב הרשת האהוב עידן אוחיון נפטר במפתיע, והוא בן 28 בלבד. הבוקר (ג') טרגדיה נוספת הכתה במשפחה לאחר שהאם שולה הלכה לעולמה אחרי מאבק אמיץ במחלה קשה. מאז מותו של עידן, בני המשפחה התראיינו מספר פעמים, ושולה סיפרה כי בנה לקח הלוואות כדי לממן לה תרופות יקרות.

בני המשפחה פתחו בקמפיין מימון המונים כדי לסגור את החובות, שם סיפרה שולה על המצב הקשה אליו נקלעו.

"היי, שמי שולה ואני אימו של עידן אוחיון ז"ל, עידן היה יוטיובר וטיקטוקר מאוד מוכר, לצערי הבן שלי נפטר באופן מפתיע בבית החולים ברזילי באשקלון והוא רק בן 28.אני בת 64, חולת סרטן ריאות, תאים קטנים, ממאיר. הגרורות הגיעו לי לכליות ולריאות, עידן לקח הלוואות בשבילו ובשבילי, שילם לי שתי תרופות אימונטרפיות שכלל לא בסל התרופות.

הוא היה ממש תומך בי ואני הייתי תומכת בו, כל העולם שלו היה הרשת, תמיד היה מבקש ממני כספים בכדי לקדם רעיונות, לקנות ציוד צילום, לשלם לעורך מקצועי וכדומה. עידן השאיר אותי עם חובות בסך כולל של 60 אלף ש"ח ועוד 40 אלף ש"ח הלוואות ומינוסים. אני בעצמי צריכה מטפלת להוספיס שבו אני נמצאת כרגע ופשוט אין לי כסף לשלם למטפלת, עידן עשה כל כך הרבה טוב לעולם הזה, להמון ילדים, אני מקווה שתמצאו את הדרך לפתוח את הלב ואת הכיס עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully