וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילה של קיילי ג'נר בוידוי: "אני לא לובשת תחתונים. זה מחמיא לישבן שלי"

29.1.2023 / 9:54

הכפילה של קיילי ג'נר, ג'וליה מדיירוס, סיפרה כיצד השיגה את מבנה הגוף ה"אפרסקי" של בנות משפחת קרדשיאן - ושיתפה שחיי המין שלה שודרגו מאז שהפסיקה ללבוש תחתונים. וואלה! סלבס מפרגנת (לא באמת)

ג'וג'ו ברזיל//juju.brazil

ג'וליה מדיירוס בת ה-22 מוכרת בבריטניה ככפילה של קיילי ג'נר. לאחרונה היא חשפה כיצד השיגה את מבנה הגוף ה"אפרסקי" של בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר והוסיפה שהפסיקה ללבוש תחתונים כי שמלות צמודות מחמיאות לישבן שלה יותר כשהיא בלי - וגם כי זה שידרג את חיי המין שלה.

הכפילה של קיילי, המתגוררת כעת בלונדון אבל במקור מברזיל, סיפרה ל-Daily Star שהישבן העגלגל שלה הוא לחלוטין שלה. גובהה של "קיילי ג'נר הברזילאית", כפי שמכנים אותה, הוא 1.67 מטרים - סנטימטר אחד בלבד מעל קיילי - והדמיון ביניהן בהחלט מפתיע. מזה שנים רבות רצות שמועות על ניתוחים פלסטיים שעברו בנות משפחת קרדישאן, כשהאחות קים קרדשיאן בת ה-41 עברה אפילו צילום רנטגן של הישבן שלה רק כדי להוכיח שאין לה שתלים.

על אף שניתן להניח כי גם ג'וליה עברה תחת סכין הניתוחים, היא טוענת שנעזרה בשיטה הרבה יותר פשוטה כדי להשיג גוף כמו של קיילי. היא מספרת שלפני כשנתיים הפסיקה ללבוש תחתונים וכי שמלות צמודות רק מחמיאות לישבן שלה יותר כשהיא בלי.

ג'וליה, שיש לה 107,000 עוקבים באינסטגרם, הסבירה: "אני מרגישה שהישבן שלי נהיה קל יותר ושהוא גדל מאז. כשהפסקתי ללבוש תחתונים, קיבלתי קו מתאר של הגוף שלי. התחתונים שלי מנעו ממני להראות את המידה האמיתית שלי".

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
קיילי ג'נר האמיתית/צילום מסך, אינסטגרם

המעבר לקומנדו גם שיפר את חיי המין של ג'וליה, כך היא טוענת, שכן החשק המיני שלה קיבל דחיפה כתוצאה מהויתור על התחתונים. היא סיפרה שהיא מרגישה יותר בנוח בחיי היומיום - ושהיא תומכת ב"תנועה ללא תחתונים" ברשתות החברתיות.

למרות זאת,

ג'וליה עלתה לכותרות בעבר בשל הדמיון שלה לאחות הצעירה ביותר במשפעת קרדשיאן-ג'נר, קיילי. עם זאת, הפרסום לא הגיע בין רגע. ג'וליה הוסיפה: "אני חושבת שזה מצחיק, כי הרבה אנשים כאן בלונדון חושבים שאני דומה לה. רק מאז שעברתי לבריטניה לפני ארבע שנים התחילו להגיד לי את זה. בברזיל לא התייחסו לזה. בברזיל הרבה נשים נראות ככה אז אנשים לא שמו לב לזה".

וואלה! סלבס היא כפילה של חברת הכנסת לשעבר רוחמה אברהם, וגם אף אחד לא שם לב!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully