וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן נגד אבי מעוז: "תתבייש, חשיבה פרימיטיבית"

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 15:59

אשת העסקים כתבה סטורי זועם נגד דבריו של חבר הכנסת ממפלגת "עוצמה יהודית", שיצא נגד הקהילה הגאה ואמר שתרומתן הגדולה ביותר של נשים היא להינשא. וואלה! סלבס בחילה

ניקול ראידמן. אלמוג גבאי, באדיבות המצולמים
נחרצת. ניקול ראידמן/באדיבות המצולמים, אלמוג גבאי

בסוף השבוע האחרון נחתם הסכם בין מפלגת נועם למפלגת הליכוד, מה שאומר שח"כ אבי מעוז יכהן כסגן שר. וואלה! סלבס שמחה לראות שהיא לא היחידה שהזדעזעה מהמינוי, ושהדבר לא עבר בשקט גם אצל ניקול ראידמן, שהחליטה לתקוף בסטורי שלה.

מעוז שחרר בשנים האחרונות שורה של אמירות אומללות בהן יצא נגד הקהילה הגאה, על נשים אמר שהן לא צריכות לשרת בצה"ל, וש"התרומה הכי גדולה שלהם למדינה - שיינשאו" והשווה בין הומוסקסואלים לפדופילים. סגן שר במדינת ישראל, כן?

ניקול ראידמן. אינסטגרם,
ניקול ראידמן/אינסטגרם
נחתם הסכם בין הליכוד לבין סיעת ׳נעם׳ לפיו תוקם רשות לזהות לאומית-יהודית במשרד ראש הממשלה שבראשה ח״כ אבי מעוז 27 בנובמבר 2022. ללא, אתר רשמי
עתיד מזהיר. בנימין נתניהו ואבי מעוז/אתר רשמי, ללא

ראידמן נחשפה לאמירות המחפירות, וכתבה "אני אישה לא נשואה, ותורמת למדינה יותר מהרבה מאוד גברים. אני אימא לילדים, מגדלת אותם לבד בגאווה והבת שלי תתגייס לצה"ל, בין היתר כדי להגן גם עליך.

מי אתה אדוני? תתבייש לך על הדעות החשוכות שלך. השקפת עולמך אינה האג'נדה של הממשלה. לפני שאתה גורם נזק ופותח איתי חזית על החשיבה הפרימיטיבית שלך, שאין לה מקום, אני מצפה להתנצלות בפני נשות ישראל ואזרחים טרנסג'נדרים. בברכה, אישה עצמאית ולא נשואה".

וואלה! סלבס הייתה מתחדשת בדרכון זר, אלא ששכונת הארגזים בה נולדה אינה נמצאת בחוץ לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully