וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: התואר היוקרתי שהנסיכה שרלוט תקבל מהמלך

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 14:45

אתרים בבריטניה דיווחו כי אחרי חודשים של ספקולציות, המלך מתכנן לשמור לנכדתו את התואר הדוכסית מאדינבורו, אותו נשאו המלכה אליזבת' השניה עד יום מותה. וואלה! סלבס שושלת

קייט מידלטון הנסיך ויליאם הנסיכה שרלוט. Chris Jackson, GettyImages
הכתר. קייט מידלטון, הנסיך וויליאם והנסיכה שרלוט/GettyImages, Chris Jackson

הפתעה בממלכה: ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח הבוקר (א') שהמלך צ'ארלס השלישי מתכנן להעניק לנסיכה שרלוט את תואר דוכסית אדינבורו. הבחירה נחשבת למפתיעה במיוחד, כיוון שבחודשים האחרונים הייתה סברה לפיה הנסיך אדוארד, אחיו הצעיר של צ'ארלס, הוא זה שיקבל את התואר.

מקורב לבית המלוכה סיפר שעוד לא מדובר בעניין רשמי, אבל נראה שזה יקרה בעתיד: "עדיין מתקיימים דיונים בנושא, אבל שרלוט היא הבחירה של צ'ארלס. הוא חושב שזו תהיה דרך ראויה להנציח את המלכה אליזבת' השניה, שנשאה בתואר".

המלך צ'ארלס השלישי בפרלמנט בלונדון, לקראת נאום ראשון בתפקיד, 12 בספטמבר 2022. רויטרס
בחירה מפתיעה. המלך צ'ארלס השלישי/רויטרס

שרלוט בת השבע היא בתם האמצעית של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, והשלישית לרשת את הכתר אחרי אביה ואחיה הבכור, הנסיך ג'ורג'. כאשר מידלטון הייתה בהריון, החוק המלכותי שונה כדי להעניק ליורשת העצר זכויות שוות לאחיה.

התואר נחשב לאחד הבכירים ביותר בממלכה: "לנסיכה שרלוט יהיה תפקיד גדול בהיסטוריה, כיוון שהיא תהיה האישה הראשונה שמקומה בתור לכתר לא יידחק על ידי אחיה הצעיר", סיפר מקורב פטפטן.

וואלה! סלבס נושאת גם היא בתואר אבירות, לאחר שזכתה בתחרות אכילת נקניקיות באמצע שנות ה-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully