וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגד או לא? שנה אחרי המשבר שרית פולק עונה על השאלה

מאור בן הרוש

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 8:37

אחרי שבמשך שנה כולנו מנסים להבין את הסיבה למשבר ולפרידה של סטטיק ושרית וולא מקבלים תשובה ישירה - זה קורה. שרית פולק רוסו סוף סוף עונה על השאלה "מה קרה?" - ספויילר: מסתבר שכולנו טעינו

אחרי שנודע על הפרדת הכוחות בין שרית פולק ללירז רוסו, הלא הוא סטטיק, עלה הפוסט המצופה וההודעה הרשמית מטעם בני הזוג, ברשתות כמובן. פולק חלקה בתחילת השבוע בחשבון האינסטגרם שלה, ביקשה מהמעריצים שיתחשבו במשפחות וישמרו על פרטיותם בעת הזו. בתגובה, קיבלו בני הזוג הרבה פרגון ולא מעט מילים מנחמות והשתתפות בצער.

בין המגיבים היו כמובן גם כאלה שמאמינים עדיין לחרושת השמועות שנוגעת לסיבת הפרידה שלהם - בזמן כשפולק שהתה בבית האח הגדול התפתח לכאורה רומן עם הזמרת אלה לי, מה שהוכחש פומבית יותר מפעם אחת ומעולם לא דובר עליו בצורה ישירה..

שרית פולק לא בגד. אינסטגרם, צילום מסך
שרית פולק לא בגד/צילום מסך, אינסטגרם
שרית פולק לא בגד. אינסטגרם, צילום מסך
שרית פולק לא בגד/צילום מסך, אינסטגרם

דווקא עכשיו זה קרה - כשאחת העוקבות כתבה לשרית "נחמד מצידך להשאר נאמנה לו ויחסית לפרגן, גם אחרי שבגד", פולק שלא בדיוק מגיבה לכל אחד שכותב לה, החליטה, דווקא הפעם לענות, ועשתה זאת בצורה ישירה וב-3 מילים:

"הוא לא בגד", כתבה למגיבה המאחלת, ואז הגדילה לעשות והעלתה לאחר מכן (אמש) סטורי משל עצמה: "אני ממש אשמח אם תפסיקו לרשום דברים לא מכבדים על מי שלפני דקה היה בעלי. לירז אדם מדהים! וזה שזה לא עבד ביננו ( מסיבות שלנו! ממש לא מה שאתם חושבים!) לא אומר שצריך להעלות אותו על המוקד".

וואלה סלבס גם נוטה להגן על האקס שלה, אבל הוא ביקש לא לפנות אליו יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully