וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס על האימהות: "אני זקוקה לעזרה"

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 13:10

המנחה והדוגמנית כתבה פוסט חושפני בחשבון האינסטגרם שלה, וסיפרה על האתגרים איתם היא מתמודדת מאז שילדה את בתה הבכורה: "אני כותבת בדמעות". וואלה! סלבס אישה חזקה

בחודש ספטמבר האחרון הדוגמנית והמנחה מורן אטיאס הביאה לעולם בת בכורה, שזכתה לשם ליה. מאז, אטיאס משתפת בפתיחות על הקשיים עמם היא מתמודדת כאם יחידנית, וזה בדיוק מה שהיא עשתה היום (ב').

"ככה התחיל שישי. אמרתי לאימא שתיסע לחיפה ואני אהיה עם ליה, אלמד להתמודד בלי עזרה. ככה, כמו שתמיד עשיתי. הרי מגיל 18 אני נוסעת לבד בעולם, "כובשת" יעדים ואיטליה אחת שלמה. אני יודעת להסתדר ולהצליח לבד ומתרגלים לדמות עצמאית, חזקה. "מורן יכולה הכל לבדה". ולזה מצטרפים הרגלים נוספים- לא מבקשים עזרה. וכשמציעים עזרה, לסרב ולעשות לבד".

מורן אטיאס הריון/צילום מסך אינסטגרם

"בפעמים הבודדות שהסכמתי לקבל, התלוותה לזאת אשמה. הפעם ביקשתי מאימא לעזור ולהיות איתי כשאני בוחרת להיות אימא ולגדל בת קטנה. אז אימא איתי וזה עוזר, אבל אבא נשאר לבד. מה אני עושה? איזה מין ילדה אני, שלא מתחשבת בהורים? ילדה לא טובה. והסביבה שמחזקת "וואו, אימא שלך כל הזמן איתך". עם עקיצה קטנה. וזה מערער אותי. זה אצלי, המוח שלי אומר שהם צודקים. השבת אימא חייבת להיות עם אבא. אימא נסעה והרגשתי חזקה. יצאתי לקנות שמלה, פרחים ובספונטניות הזמנתי חברים לשבת- כי אני מסוגלת גם לארח, לצאת לסידורים ולהיות אימא טרייה. אני יכולה הכל לבד".

אלא שעד מהרה דברים השתבשו, ואטיאס הבינה שמדובר בסוף שבוע מאתגר במיוחד: "שריפה בבניין (מה הסיכוי?) הזעיקה אותנו להתפנות ואני עם הקטנה בחוץ, בקור, מבוהלת ורועדת מפחד וקור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מורן אטיאס. אור גפן,
זה בסדר לבקש עזרה. מורן אטיאס/אור גפן

החוויה המטלטלת גרמה לאטיאס להבין שאין בושה בקבלת עזרה. "אחרי 22 שנה יש לי זכות לקבל את אימא שלי, להיות איתה מראשון עד חמישי וגם בשבת. וזה בדיוק מה שאני רוצה. אני יכולה לבד, אבל רוצה את אימא לידי. כיף לנו, אנחנו נהנות ולומדות להכיר אחת את השניה מחדש. ואימא שלי מאושרת גם היא, שאני מאפשרת לה להיכנס, לבית וללב שלי.

אני משתפת אהובות כי להקשיב לאחרים יכול לגרום לחולי, ממש כך. אז תשאלו את עצמכן מה הלב רוצה, זה ההרגל הכי חשוב לאמץ. כמקשיבים ללב מסתלקת גם האשמה. מאחלת זאת לעצמי ולכן".

וואלה! סלבס לא חוששת לבקש עזרה, בעיקר בכל הנוגע למיצוי זכויותיה בתחום הפחמימה הריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully