וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרירים ונהנים: מי הכדורגלן הכי חתיך על המגרש?

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 15:18

רגע לפני ששריקת הפתיחה מוציאה את המונדיאל לדרך, וואלה! סלבס מזמינה את הגולשות והגולשים להצביע ולבחור את הכדורגלן הכי חתיך על הדשא. מי יקטוף את התואר הנוצץ?

כריסטיאנו רונאלדו בריאיון לקראת המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול/ספורט1

אחרי שנים של הכנות, ביקורות וסערות, המונדיאל ייפתח הערב (א') בקטאר. רגע לפני שכמה מהנבחרות האהובות ביותר בעולם מנסות לשים יד על הגביע הנכסף, וואלה! סלבס רצתה להתרכז בדברים החשובים באמת: קוביות בבטן.

אחרי תחקיר מעמיק שכלל בהייה בתמונות, ריור וחוזר חלילה, וואלה! סלבס שמחה להציג בפניכם את העשירייה הפותחת. אז מי הלוהט מכולם? הצביעו והשפיעו!

יושבים לבד בחושך: ארקדיוש מיליק

ארקדיוש מיליק. אינסטגרם, צילום מסך
ארקדיוש מיליק/צילום מסך, אינסטגרם

ארקדיוש מיליק בן ה-28 הוא חלוץ נבחרת פולין, ולגמרי מנפץ את כל מה שחשבנו על המדינה הקרירה. רגשות אשם וחיוורון? לא לא, אלא 1.86 של קוביות בבטן ושמחת חיים, שלנו בעיקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

יאמי: מרכוס רשפורד

מרכוס רשפורד. אינסטגרם, צילום מסך
מרכוס רשפורד/צילום מסך, אינסטגרם

רשפורד המתוק שמגיע אלינו מנבחרת אנגליה הוא לא רק ספורטאי מוערך וממתק לעיניים, אלא אדם בעל לב גדול שתרם לא מעט לארגוני צדקה שונים, וקיבל אות הוכרה מבית המלוכה על פועלו. האם יש דבר סקסי יותר מטוב לב? כנראה שכן, אבל זה אתר שמיועד לכל הגילאים אז נחסוך בתיאורי זימה.

מנורווגיה באהבה: מרטין אודגור

מרטין אודגור. אינסטגרם, צילום מסך
מרטין אודגור/צילום מסך, אינסטגרם

אודגור הצעיר יכול להיות הנכד של וואלה! סלבס כי הוא בן 23 בלבד, אבל אם זה היה המקרה, ליל הסדר היה הופך לנסבל הרבה יותר. מרטין משחק בארסנל, אבל לכבוד המונדיאל הוא חזר הביתה, לחיק החברים מנבחרת נורווגיה.

אי אפשר בלעדיו: כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

כיוון שמדובר באחד הגברים המדוברים והמוכרים ביותר בעולם, וואלה! סלבס אפילו לא טרחה לשים תמונה שלו בלי חולצה. האיש קטף כמעט כל טייטל שקיים בעולם הזה, ואם לשפוט לפי הלוק ולא לפי ההישגים - הוא קטף אותם לגמרי בצדק.

חדשות רעות: ג'רארד פיקה

ג'רארד פיקה. אינסטגרם, צילום מסך
ג'רארד פיקה/צילום מסך, אינסטגרם

האם מדובר בגבר בוגדני ששבר לשאקירה את הלב? בהחלט. האם הוא תמצית הדושיות בעולם כולו? כן. האם הוא חתיך בצורה לא סבירה? נכון מאוד, ומזל שאנחנו שופטים מראה חיצוני ולא יחסי אנוש, ואולי זה טוב שהוא פרש לאחרונה ויישאר בעיקר במקום אליו הוא שייך: מדורי הרכילות.

סנסואל: מרקו אסנסיו

מרקו אסנסיו. אינסטגרם, צילום מסך
מרקו אסנסיו/צילום מסך, אינסטגרם

מה אתם יודעים, ספרד מסתמנת כיצואנית מספר 1 לשחקני כדורגל לוהטים. אסנסיו בן ה-26 משחק בנבחרת הספרדית, וחשבון האינסטגרם שלו כולל שפע תמונות מחופשות. יאמי.

איש משפחה: אדינסון קבאני

אדינסון קבאני. אינסטגרם, צילום מסך
אדינסון קבאני/צילום מסך, אינסטגרם

קוביות בבטן זה סופר נחמד, חשבון בנק מרופד זה בונוס נאה, אבל אנחנו מחפשות איש משפחה אמיתי וזה אדינסון קבאני. כשהוא לא משחק בנבחרת אורגוואי, קבאני נוהג לבלות עם אשתו וארבעת ילדיהם המשותפים. הכי להביא לארוחת שישי.

מי צ'יקו לטינו: מרקוס יורנטה

מרכוס יורנטה. אינסטגרם, צילום מסך
מרכוס יורנטה/צילום מסך, אינסטגרם

הספרדי האחרון ברשימה שלנו הוא מרקוס יורנטה בן ה-26, שהתארס בקיץ האחרון לחברתו פטריסיה בהפקה שהצריכה מוואלה! סלבס להוציא ממחטה או שתיים. גם חתיך, גם רומנטי להחריד.

לחך הישראלי: ניימאר

ניימאר. אינסטגרם, צילום מסך
ניימאר/צילום מסך, אינסטגרם

כנראה שניימאר הוא אחד השמות המדוברים ביותר בישראל בשבועות האחרונים, ולא בגלל ההישגים שלו, אלא בגלל השמועות סביב מערכת היחסים שלו עם עדן פינס. ואם זה מספיק טוב בשבילה, זה בטוח מספיק טוב לוואלה! סלבס.

נסיך לב אדום: ג'ק גריליש

ג'ק גריליש. אינסטגרם, צילום מסך
ג'ק גריליש/צילום מסך, אינסטגרם

מי שסוגר את הרשימה המפוארת שלנו הוא ג'ק גריליש מנבחרת אנגליה, שנותן פייט קשה לנבחרת הספרדית. ולא, אנחנו לא מדברים על ההישגים במגרש, אלא על רמת החתיכים פר נפש במדינה.

אז מי הכדורגלן הלוהט מכולם?

ארקדיוש מיליק
אדינסון קבאני
ג'רארד פיקה
מרטין אודגור
כריסטיאנו רונאלדו
מרכוס רשפורד
מרקו אסנסיו
ניימאר
מרקוס יורנטה
ג'ק גריליש
3851 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully