וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בן זיני: סלבס שהוריהם הסתבכו עם החוק

עודכן לאחרונה: 18.11.2022 / 1:53

אביו של כוכב הרשת נעצר בחשד להברחת סמים, אבל הביצה המקומית מלאה במפורסמים שהוריהם הסתבכו עם החוק, וגררו אותם למטה יחד איתם. וואלה! סלבס הארכת מעצר

בן זיני. אינסטגרם, צילום מסך
לא אשם. בן זיני/צילום מסך, אינסטגרם

השבוע דווח בהרחבה כי יקותיאל זיני, אביו של הזמר וכוכב הרשת בן זיני, נעצר בחשד שהבריח קוקאין לישראל דרך הים. למרבה הצער, זיני נכנס לרשימה ארוכה של כוכבים ששמם הוכתם על ידי הוריהם, שבחרו להסתבך עם החוק בצורה כזו או אחרת.

לעיתים הילדים היו חסרי מודעות לחלוטין לנעשה, לעיתים הם לקחו חלק פעיל במעשים (כן אייל גולן, וואלה! סלבס מדברת עליך לכאורה כביכול), אבל התוצאה תמיד מבאסת. אז קבלו את היפים והאזיקים.

משפחת בריידי: ציפי ורפי רפאלי

ציפי רפאלי, בר רפאלי. ניר פקין
ציפי רפאלי, בר רפאלי/ניר פקין

בשנת 2016 היה זה רפי רפאלי שהסתבך עם הרשויות, לאחר שהתעמת עם שוטרים שהוזעקו לבית המשפחה ונלקח לחקירה. מי שגנבה את אור הזרקורים הפלילי וגרמה לתלונת הרעש שהסתבכה להיראות כמו מעשה קטנטן היא ציפי רפאלי, אשר הואשמה בעבירות מס חמורות.

ציפי ובר החלו להחקר בנושא כבר בשנת 2015, בחשד שבר קיבלה "הנחות סלב" ולא שילמה מס עליהן, ובחשד שהציגה מצג שווא כאילו מרכז חייה אינו בישראל, מתוך מטרה לחמוק מתשלום מס הכנסה על עבודות מחוץ לישראל.

שנים של חקירות, ערעורים וביקורים בבתי משפט הסתיימו בעסקת טיעון, במסגרתה נגזרו על רפאלי האם 16 חודשי מאסר, אולם היא ריצתה שמונה חודשים בפועל. על בר נגזרו עבודות שירות, והשתיים חויבו לשלם קנסות בגובה מיליוני שקלים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מדינת ישראל נגד רונן ביטי

רונן ביטי נכנס לרצות את עונשו בכלא מעשיהו 2 במאי 2021. ראובן קסטרו
רונן ביטי נכנס לרצות את עונשו בכלא מעשיהו 2 במאי 2021/ראובן קסטרו
עדי ביטי. אור גפן,
עדי ביטי/אור גפן

בשנת 2018 פרשה אפלה טלטלה את מדינת ישראל: רונן ביטי, אביה של הזמרת וכוכבת הנוער עדי ביטי, נעצר בחשד שביצע עבירות מין בקטינות שהעריצו את בתו.

ביוני נדון ל-20 חודשי מאסר אחרי שהורשע בשבע עבירות מין בקטינות בנות 13 ו-14, אולם למרבה הבושה, הוא השתחרר אחרי תשעה חודשים בלבד. עדי עצמה התייחסה לפרשה יותר מפעם אחת, ובריאיון שהעניקה לחדשות 12 בשנה שעברה, סיפרה בדמעות שהוא הרס ולה ולאחיה את החיים.

משחקי חברה: דני ביטון ואייל גולן

דני ביטון, אביו של אייל גולן, בית המשפט המחוזי בת"א, אפריל 2015. יוסי זליגר, פול צלמים
דני ביטון, אביו של אייל גולן, בית המשפט המחוזי בת"א, אפריל 2015/פול צלמים, יוסי זליגר

אבות ובנים נוהגים לפתח תחביבים רבים יחד, בין היתר חיבה משותפת לענפי ספורט שונים או בילויים משותפים. במקרה של דני ביטון ז"ל ובנו אייל גולן, מדובר בתחביב הרבה יותר אפל.

הקשר בין השניים נותק כבר בשנת 2013, אז התפוצצה פרשת "משחקי חברה" בה הואשם אביו של הזמר בהדחה לזנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראייה. בעוד שהזמר עצמו יצא נקי וחף מפשע בתום החקירות הממושכות שעבר, בחשד לניצול מיני של שלוש מעריצות קטינות, אביו ריצה שנתיים מעצר.

בשנת 2018 נעצר שוב, לאחר שצעירה התלוננה במשטרה שביצע בה מעשה מגונה בזמן שלקחה עמו טרמפ.

אצבעות זריזות: דקל ותמר יהלומי

תמר יהלומי. אינסטגרם, צילום מסך
תמר יהלומי/צילום מסך, אינסטגרם

רובכם מכירים את תמר יהלומי בתור מוזיקאית מוכשרת, ובת הזוג של שרית חדד. לא רבים זוכרים שיהלומי החלה את דרכה בתכנית "כוכב נולד", אולם בחרה לפרוש רגע לפני חצי הגמר.

דקל, אביה של תמר שהייתה בת 16 וחצי בלבד, ניסה להטות את תוצאות התחרות ושלח הודעות רבות ממספרי טלפון שונים. הוא הודה במעשיו, ולמרות שלתמר ניתנה אפשרות להמשיך ולהתמודד, היא בחרה לעזוב את התכנית. אופס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully