וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון סוסינה עושה את תל אביב - והוא ממש לא לבד

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 9:53

כוכב הסרט בנטפליקס 365 סימון סוסינה, נחת בתל אביב לרגל צילומי הפקת שער למגזין עולמי שהצטלם בדרום הארץ, ונצפה במקומות שונים בתל אביב, עם נועה קירל ועדן פינס

סימון סוסינה ונועה קירל/תמונות גולשים

וואלה סלבס היתה הראשונה לזהות בתחילת השבוע שלא אחר מכוכב הסרט בנטפליקס 365, סימון סוסינה, נחת בתל אביב. מאוחר יותר גם התגלתה הסיבה: צילומי הפקת שער למגזין עולמי שהצטלם בדרום הארץ.

הכל היה אמור להישאר דיסקרטי וחשאי, אך מהרגע שהכוכב האיטלקי נחת, הוא נצפה, איך אומרים? בכל מקום ועם כולם - שלשום סוסינה חגג יומולדת באחת המסעדות בתל אביב יחד עם הצוות שהגיע איתו מחו"ל, עם רוסלנה רודינה ורוני מאנה. נראה שהוא מאד התלהב מהרעיון כי גם אתמול הוא לא נשאר בחדר המלון והזמין רום סרויס.

נועה קירל סיימון סוסינה. אמיצים, תמונות גולשים
סימון סוסינה ונועה קירל/תמונות גולשים, אמיצים

סוסינה, שבשנה האחרונה הפך לאחד הכוכבים הגדולים בעולם ומחזיק חשבון אינסטגרם עם 2 וחצי מיליון עוקבים, הגיע אמש לאחת המסעדות הטרנדיות בעיר, לא לבד, ולנו יש תמונות!

מי שהתלוותה אליו היא לא אחרת מנועה קירל, יחד עם הסוכן רוברט בן שושן (נשבעים שאין לנו מושג מה הקשר). גם רוני מאנה, שב"ישראלית" כנראה הפך לאח שלו, הצטרף הערב השני ברציפות, ומאוחר יותר גם עדן פינס שמנהלת עם הכוכב יחסים של מעקב הדדי באינסטוש, הגיעה היישר מתצוגת האופנה של אדידס אותה פתחה שעתיים קודם לכן, כדי להפוך את זה לרשמי ולהכיר בלייב.

וואלה סלבס הוזמנה גם היא, אבל העדיפה לדפוק סביח של עובד במקום, כזו היא, עדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully