וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארה דלווין: "אמרו לי להתחיל לאונן" בשביל תוכנית טלוויזיה

13.11.2022 / 23:54

קארה דלווין יצאה לחקור את עולם המיניות, הפורנו והאירוטיקה ואת התוצאה אפשר לראות בטריילר מטורף ונועז מאוד מאוד לסדרה החדשה שלה "כוכב הסקס"

קארה דלווין בהכנות לקראת ובנשף המט גאלה 2022/@caradelevingne

הדוגמנית קארה דלווין השתתפה בסמינר אוננות ושלל פעילויות אירוטיות נועזות נוספות - כך ניתן לגלות מהטריילר לסדרת התעודה החדשה שלה ""Planet Sex" ב-BBC שנחשף לראשונה בסוף השבוע.

"אני יוצאת עם גברים, אבל אוי, אני אוהבת נשים - ואת כולם", אומרת הדוגמנית הבריטית הלוהטת בת ה-30 בטיזר בן 60 שניות. "יש כל כך הרבה מה לדעת על עולם המין - ואני רוצה תשובות."

סדרת הדוקו בת השישה חלקים תחקור את הדרכים השונות שבהן מתייחסים אל מיניות ברחבי העולם, במקביל למסע המיני של השחקנית/דוגמנית עצמה.

בטריילר, דלווין נראית נוסעת מלוס אנג'לס לטוקיו כדי לקבל תובנות לגבי ההבדלים התרבותיים הנוגעים לעונג אירוטי. בדרך, היא נתקלת במלכות דראג ומומחי סקס ומשתתפת בסמינר אוננות שבו נאמר לה "להתחיל לאונן עכשיו"

"אני פשוט חיה מהאנרגיה הקווירית הזו",, היא נראית צועקת בזמן מצעד הגאווה לאחר שהודתה ש"במהלך חיי בהחלט התמודדתי עם הרבה הומופוביה פנימית ובושה.

למעשה, דלווין - שמזדהה כפאנסקסואלית - אמרה שחוויות הסקס המעמיקות שעברה במסע אילצו אותה לצאת מאזור הנוחות שלה, ובמקרים מסוימים אף חשפו את בורותה המינית.

היא אף סיפרה שבסמינר "העינוג העצמי" קבעו שהיא "מתנשאת". "הלכתי לסמינר האוננות במחשבה שזו הולכת להיות כיתה, ושיהיה לי פנקס ואכתוב דברים. במקום זה היתה מזרן כושר ורוד מעור על הרצפה, עם שישה אנשים שאומרים, 'טוב, תורידי את התחתונים שלך. הנה חומרי הסיכה", שיחזרה דלווין לכתבים בזמן שקידמה את הסדרה בקאן בחודש שעבר. "לא הבנתי שאני מתנשאת. אני חשבתי שאני בחורה די מגניבה, צעירה, קולית וזורמת - אבל הייתי כמו 'סליחה מה? סליחה? לא! ממש לא! אני לא אעשה את זה.' אבל בסופו של דבר עשיתי בערך כל מה שהרגשתי נוח לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

היא סיכמה שהפרויקט "כל כך פתח לי את העיניים. אני מרגישה שהייתי צריכה את זה בחיי, בכנות", היא אמרה ל-Vanity Fair. "אולי לא לעשות את זה מול מצלמה - זאת אומרת, זה היה משהו שרציתי לעשות בשביל אנשים אחרים, אבל מבחינתי, גדלתי הרבה".

היא הוסיפה: "בחרתי לקחת צעד אחורה מאהבה ומערכות יחסים במשך זמן מה לפני שעשיתי את זה וזה גרם לי להבין שוב כמה אני צריכה לתקן דברים מסוימים בחיי ולהמשיך הלאה. באמת גדלתי הרבה".

"Planet Sex" אמור לעלות לאוויר ב-29 בנובמבר - כאשר בנתיים דלווין מפגינה התנהגות לא יציבה בחודשים האחרונים ומועררת חשש בקרב חברים, בני משפחה ומעריצים בנוגע למצבה הבריאותי. דלווין תועדה בשדה תעופה בקליפורניה כשהיא נראית מבולבלת ומוזנחת, ואתר TMZ דיווח שמדובר בשילוב קטלני של שימוש בסמים ומצב נפשי רעוע. היא גם נצפתה מסתובבת בגרביים מלוכלכות לאחר שיצאה במהירות מהמטוס הפרטי של ג'יי זי. חברים רבים שלה, בינהם מרגו רובי, נצפו עוזבים את ביתה כשהם נראים מודאגים ובמצוקה.

גם וואלה! סלבס יצאה פעם לחקור את המיניות שלה וגילתה בעיקר הרבה ירקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully