וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון: "ניסיתי להיכנס להריון במשך שנים, מצטערת שלא הקפאתי ביציות"

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 6:09

השחקנית העניקה ריאיון חושפני, ודיברה לראשונה על טיפולי הפוריות שעברה, והשנים הקשות בהן לא הצליחה להביא ילד לעולם. וואלה! סלבס פותחת הכל

הפוריות של ג'ניפר אניסטון הייתה נושא שחזר על עצמו שוב ושוב בכותרות הצהובונים לאורך העשורים האחרונים. השחקנית בת ה-53 העניקה ריאיון חושפני למגזין Allure, והחליטה לשים סוף לשמועות ולספקולציות לראשונה בחייה.

אניסטון דיברה על המסע הקשה שעברה בניסיון להביא ילד לעולם, מסע שהסתיים בכשלון והשלמה עם העובדה שלא תהפוך לאימא. "ניסיתי להיכנס להריון וזו הייתה דרך מאתגרת עבורי. עברתי טיפולי פוריות, שתיתי תה סיני, ניסיתי הכל. הייתי נותנת הכל כדי שמישהו יגיד לי "תקפיאי ביציות, תעשי לעצמך את הטובה הזו". לא חשבתי על זה, והנה אני היום. הספינה הזו כבר הפליגה".

מלבד הכשלון בהבאת ילד, אניסטון דיברה בגלוי על התסכול שחשה בעקבות הסיפורים שנפוצו עליה: "התפתחה איזו דעה רווחת על כך שאני אדם אנוכי, שאכפת לי רק מהקריירה שלי. כי אלוהים ישמור, אם יש אישה מצליחה שלא רוצה להביא ילד לעולם. אמרו שבעלי עזב אותי וסיים את הנישואים שלנו כי לא רציתי להביא לו ילד. הכל שקר, אבל בנקודה זו כבר אין לי מה להסתיר".

למרות התקופה הקשה שעברה, נראה שהשחקנית הצליחה להשלים עם הנושא ולקבל את חוסר ההצלחה בהבנה: "יש בי אפס חרטות. למעשה, אני מרגישה הקלה כי אני כבר לא צריכה לחשוב על המסוגלות שלי להיכנס להריון. עברתי דברים קשים בשנות ה-30 וה-40 שלי, ואם לא הייתי עוברת אותם, לא הייתי הופכת למי שאני היום".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בשנת 2016, אניסטון החליטה לכתוב טור דעה להאפינגטון פוסט, בו העבירה ביקורת על היחד של אמצעי התקשורת לנשים ולהריון. "כתבתי את זה מתוך תסכול. הייתי צריכה להוציא את זה ממני כי אני לא גיבורת על, ולא הייתי חסינה מפני הכאב שהנושא הזה הביא עמו".

אניסטון הייתה נשואה בעבר לשחקן בראד פיט, והשניים התגרשו בשנת 2005. עשור מאוחר יותר, היא נישאה לג'סטין ת'רו, אולם הנישואים החזיקו מעמד שנתיים. למרות שעברה זאת פעמיים, היא לא פוסלת אפשרות להינשא שוב: "אין לי עניין בכך, אבל לעולם אל תגידו 'לעולם לא'. הייתי שמחה למערכת יחסים, יש ימים בהם אני משתבללת וחושבת שהייתי שמחה לקצת תמיכה. הייי שמחה אם הייתי יכולה לחזור הביתה, לחבק מישהו ולספר לו שהיה לי יום קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully