וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקונספט יש פחות מקום": מלכות יופי בדימוס מדברות על ביטול התחרות

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 13:11

ביטול תחרות מלכת היופי של ישראל, כפי שוואלה! סלבס דיווחה לראשונה, גרמה לזעזוע בקרב כמה מהמלכות בדימוס. ומי חושבת שלתחרויות מסוג זה כבר אין מקום ב-2022? כל התגובות לפרשה המשגעת

טיטי איינאו. אינסטגרם, צילום מסך
כולן יפות. טיטי איינאו/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול בערב (ג') נפל דבר במדינת ישראל: וואלה! סלבס סיפרה לכולם (והייתה הראשונה, להזכירכם) שתחרות מלכת היופי, שהחלה את דרכה בשנת 1950, לא תתקיים השנה. הכתר והסרט יישארו בארון, וישראל לא תשלח נציגה לתחרות מיס יוניברס, שתתקיים בארצות הברית בחודש ינואר.

כמה מהמלכות האהובות והמיתולוגיות ביותר הגיבו לחדשות. בשיחה עם וואלה! סלבס, רנא רסלאן אמרה: "חבל מאוד. מלכות היופי רק תרמו למדינה. בזמני זה היה האירוע הכי מכובד ונצפה בארץ, אני חושבת שזו טעות. זו חוויה מדהימה, ייצוג ראוי למדינה. יש לזה מסר טוב, להבדיל ממה שחושבים. הן תורמות לקהילה ויש הרבה טוב עם התואר הזה. לינור אברג'יל יצאה משם, גל גדות, אילנית לוי, הרבה שמות טובים ומוכרים".

רוית אסף. אינסטגרם, צילום מסך
כמה יפה. רוית אסף/צילום מסך, אינסטגרם
אילנית לוי. אינסטגרם, צילום מסך
אילנית לוי/צילום מסך, אינסטגרם

אילנית לוי בחרה להגיב בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה: "נכון שאנחנו בעידן אחר, ואולי התחרות הזו עתיקה לימינו, ואין שמחה ממני שמודל היופי נצבע בהרבה גוונים וסגנונות, אבל הלב שלי נחמץ ונעצב. לפני 22 שנים עמדתי שם, ילדה מתרגשת ומאושרת שלא יודעת לאן היא הולכת בחיים.

כשהגעתי לשם הבנתי! המפעל המפואר הזה היה הצעד הראשון, התחלה של הבנה של מה ארצה לעשות כשאהיה גדולה. תמיד אוקיר למוסד זה תודה, יש לו מקום שמור בליבי. אני מכירה את הביקורות, אז רק אומר בקצרה: לא הייתי רזה ובטח שלא הכי גבוהה, לדעתי גם לא הכי יפה והייתה לי דעה על כל דבר. בעיני זו תמיד תהיה תחרות שהיא הרבה יותר מרק יופי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שביט ויזל. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
שביט ויזל בתחרות מיס יוניברס/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

בניגוד לחברותיה, שביט ויזל חושבת שלתחרות כזו אין מקום בימינו: "האמת שקצת ביאס אותי לקרוא שהמקום שממנו התחלתי את הקריירה כבר לא יקרה", אמרה לוואלה! סלבס. "באותה נשימה, אני חושבת שבשנת 2022, עם כל הרשתות החברתיות בהן כל אחת יכולה להביא את היופי שבה מכל סוג שהוא,
לקונספט הזה יש פחות מקום. אני רואה בכל יום מאות מלכות יופי ברשת, אבל אני עדיין חושבת שאני יכולה להביא שלום עולמי!".

רוית אסף, שזכתה בתחרות בשנה 1992, אמרה: "כשראיתי את זה הייתי בהלם! בכל זאת, מוסד של 70 ומשהו שנים. אבל ברגע שזה ירד מהטלויזיה והפך להיות קטן יותר, זה הפך להיות פחות רלוונטי. אני מלווה את התחרות בשנים האחרונות, ההיענות היתה פחותה יותר מלוקיישן מטורף בפריים טיים, ההכתרה פתאום היתה במשרדים. אני תמיד זוכרת את הטקס הזה כי לי הוא עשה רק טוב".

וואלה! סלבס זכתה בתואר מיס קניון לב כרמיאל, וקיבלה שובר לפיצריה וכרטיס כניסה לפסטיבל המחולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully