וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסלה חגיגית וגולגולת: הרכישות המוזרות של הסלבס

עודכן לאחרונה: 11.11.2022 / 7:05

לכבוד חודש הקניות הגדול, וואלה! סלבס החליטה לפתוח את הפנקס השחור שלה ולהיזכר בסכומי העתק שכמה מהכוכבים האהובים בעולם הוציאו, בהיעדר מילה אחרת, על שטויות. אז מי הטיס רק כובע ומי הוציאה שני מיליון דולרים על מכשיר אדים?

בשנים האחרונות, חודש נובמבר התקבע בתור חודש הקניות. כרטיסי האשראי מגוהצים, הכספומטים מתרוקנים ורובנו מוציאים כסף על דברים שאין בהם צורך, רק כי מילת הקסם "הנחה" נזרקה לחלל האוויר.

בניגוד לוואלה! סלבס, שהפרוטה אינה מצויה בכיסה המתפורר, הוליווד מלאה באנשים שלא יודעים מה לעשות עם כל הכסף שיש להם. אז מה עושים כשיש יותר מדי ממנו? מתחילים לרכוש דברים מטומטמים. חשבתם שמעיל הפוך האדום שקניתם מיותר? תחשבו מה היה קורה אם הייתם קונים גולגולת של דינוזאור. רגע, מה?

סלין דיון. splash
הטרנינג לא בסייל. סלין דיון/splash

הבמאי ג'יימס קמרון הוציא 20 מיליון דולרים על שטח בניו זילנד שכולל, בין היתר, חווה של אגוזי מלך. מי שפחות מתחברת לחקלאות היא סלין דיון, שקנתה מכשיר אדים בשווי שני מיליון דולרים כדי "להגן על מיתרי הקול שלה ועל העור שלה מהאקלים המדברי כשהיא בלאס וגאס".

בשנת 2003, בונו שכח את הכובע שלו בלונדון. הוא שילם 1,500 דולרים כדי שהכובע יוטס (במחלקה ראשונה!) מלונדון לרומא. נכון, זה לא סכום עתק, אבל מדובר בהוצאה שטותית למדי. כובע חדש היה עולה פחות.

ג'יי זי קנה סוס מירוצים יוקרתי ב-55 מיליון דולרים, ואילו אייקון רכש מכרה יהלומים שלם בשנת 2007. אתם יודעים, ראפרים מנהלים יחסים רגישים עם הבלינג שלהם.

והנה רכישה פרנואידית שאנחנו מתחברים אליה מאוד: ג'ורג' לוקאס רכש נכס בשווי 100 מיליון דולרים בקליפורניה. כיוון שמדובר באיזור שסובל משריפות קשות, הוא החליט להגן על ביתו וקנה יחידת כיבוי אש, שכוללת משאית כיבוי ו-12 אנשי צוות שעובדים במשרה מלאה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

גם אתם מתקשים לקנות מתנה לבת הזוג? מאסתם ברכישות הבנאליות של פרחים, תכשיטים וחוזר חלילה? קחו דוגמא מבן אפלק, שקנה לג'ניפר לופז אסלה בשווי 105 אלף דולרים. זה אכן ישבן שדורש מושב מיוחד, כזה שכולל אבני ספיר, פנינים ויהלום. וואלה! סלבס הייתה מעדיפה לקבל אותם משובצים בטבעת.

ויש גם רכישות מקריפות, שמגיעות היישר מ"סיפורה של שפחה": בזמן שהיו נשואים וציפו לבתם הבכורה, טום קרוז רכש לקייטי הולמס מכשיר אולטרסאונד ביתי בשווי 200,000 דולרים. מצד שני, מה אפשר לצפות מסיינטולוגים?

טום קרוז, קייטי הולמס. Carlos Alvarez, GettyImages
הקרפה. טןם קרוז קייטי הולמס/GettyImages, Carlos Alvarez

ואם חשבתם שהסלבריטאים משתעשעים עם הכסף שלהם בחדרי חדרים, תשמחו לשמוע שיש גם מריבות פומביות. לאונרדו דיקפריו וניקולס קייג' התחרו על רכישת גולגולת של דינוזאור. קייג' זכה ושילם 276 אלף דולרים, אבל גילה שהעצם שנמכרה לו גנובה והשיב אותה לבעליה.

קיילי ג'נר רכשה לבנה דובון צעצוע בשווי 16,000 דולרים של לואי ויטון, ומייק טייסון קנה לאשתו הראשונה אמבטיית זהב בשווי 2.2 מיליון דולרים. פלא שהוא הכריז על פשיטת רגל בשנת 2003?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully