וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועות לפני מותה: למלכה אליזבת' היה חבר מפתיע

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 11:29

במהלך הקיץ, המלכה אליזבת' פיתחה חברות אמיצה עם השחקן המטורלל טום קרוז. לפי אתרי רכילות מעבר לים, השניים נהנו משעת תה משותפת והמלכה "אהבה לפגוש אותו". וואלה! סלבס סיינטולוגית

דיוקן חדש של מלכה לאיזבת השנייה לכבוד יובל הפלטינה, 2 ביוני 2022. רויטרס
הפתיעה! המלכה אליזבת'/רויטרס

המלכה אליזבת' השניה, שהלכה לעולמה בגיל 94 בחודש ספטמבר האחרון, ניהלה חברות אמיצה עם השחקן המטורלל טום קרוז. ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח שבמהלך הקיץ, השניים נפגשו ולמרה הפלא, היה להם הרבה במשותף.

קרוז הוזמן על ידי המלכה לטקס שתיית תה, והיא נתנה לו לנחות במסוק על המדשאות המלכותיות. ההזמנה הגיעה לאחר שהשחקן לא לקח חלק בחגיגות יובל ה-70 של אליזבת', שהחליטה לערוך עמו מפגש פחות מסוקר. המפגש בין השניים היה מוצלח מאוד, ואחריו קרוז הוזמן גם לארוחת צהריים, אולם המלכה נפטרה לפני שהם הספיקו להיפגש פעם נוספת.

קייט מידלטון טום קרוז הנסיך ויליאם פרמיירת אהבה בשחקים: מאווריק לונדון. Max Mumby/Indigo, GettyImages
פגש גם את בני המשפחה האחרים. קרוז עם הנסיך וויליאם וקייט מידלטון/GettyImages, Max Mumby/Indigo

מקורב למלכה סיפר שהחיבור היה מדהים: "המלכה הביעה אכזבה רבה מההיעדרות של קרוז, אז היא הזמינה אותו לסיור פרטי ותה בארמון. הכל היה מוכן עבורו, והם בילו יחד. היא נהנתה מאוד מחברתו, והחליטה להזמין אותו למפגש נוסף".

קרוז צמו דיבר על המלכה, וסיפר שהעריך אותה מאוד: "היא אישה שאני מעריץ. יש בה יושרה רבה, ואני אוהב את המסירות שלה. ההישגים שלה היסטוריים, אני זוכר שראיתי תמונות שלה בתור ילד".

וואלה! סלבס הזמינה את דובי גל לשעת קפה בוץ, אבל הוא הבריז לה ברגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully