וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביבי המלך" ו"אנשים חשוכים": הסלבס מגיבים לתוצאות הבחירות

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 14:48

בזמן שהקולות ממשיכים להיספר, מיטב כוכבי הביצה החליטו להגיב לתוצאות ברשתות החברתיות ולא הסתירו את האכזבה או האושר הגדול, תלוי את מי אתם שואלים. וואלה! סלבס מנדט

ניקול ראידמן בחירות 2022. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן בחירות 2022/צילום מסך, אינסטגרם
אדל בספלוב בחירות 2022. אינסטגרם, צילום מסך
אדל בספלוב בחירות 2022/צילום מסך, אינסטגרם

ממש כמו בסבבים הקודמים, גם הבחירות לכנסת ה-25 הוציאו את מיטב הסלבס לקלפיות, ומאוחר יותר לרשתות החברתיות, שם הביעו דעתם על התוצאות. אדל בספלוב העלתה תמונות של המדגמים וכתבה "נתניהו אתה המלך", בזמן שניקול ראידמן העלתה תמונה של נתניהו וכתבה "בוקר טוב מאוד".

עפ פרסום המדגמים, נטלי דדון כתבה "אלוהים, תעשה שאקום בבוקר ותוצאות המדגם יהיו אמת". לאחר מכן, כתבה בחשבון הטוויטר שלה "תעירו אותי מהסיוט. מאות אנשים שרואים בעצמם אנשים טובים, נאורים, שפויים, יושבים בבית ומחזיקים אצבעות לבל"ד, מפלגה שיושבים בה תומכי טרור, מבקשי רעת חיילנו. איזה שפל נוראי לעם ישראל".

מי שפחות התחברה לתוצאות היא השחקנית אלונה סער, בתו של גדעון סער, שהעלתה אמש (ג') סטורי בו כתבה "נתראה באירופה". לאחר שקיבלה הודעות נאצה, כתבה סער "תקפצו לי, נשארת פה על אפכם וחמתכם להפיץ שמחה ולהילחם על זכויות בסיסיות כמו להתנשק עם בנות ולעשות הפלה".

השחקנית מיה דגן הביעה גם היא זעזוע מהתוצאה, אבל בחרה בקצת יותר משתי מילים כדי להביע את מורת הרוח.

"גם אני כמו רובכם, אני מניחה, התעוררתי ומיד רצתי להתעדכן בסקרים, במנדטים, באחוזים. וגם לי, כמו חלקכם אני מניחה, מיד עלו המילים "חושך", "רוע", "שחור" ואפילו המילה "רילוקיישן" הגיחה. אמרתי לעצמי "מה? איך יכול להיות? כל כך הרבה אנשים שחיים פה איתי בחרו במודע באנשים שדעתם חשוכה? איזה עתיד הולך להיות לי פה?"

אבל אז, בהחלטה של רגע, החלטתי לשנות. הבנתי שלמילים שאני חושבת בראש יש כוח אמיתי, יש להן השפעה ישירה על החיים והמציאות שלי. הבנתי שאני לא באמת יכולה לשנות את השנאה באנשים.
דעתם של אנשים אחרים היא לא בשליטתי. זה שלהם, וזה כנראה לא ישתנה.

אבל אז הבנתי מה עוד לא ישתנה: האמונה שלי בטוב. לא משנה מה יהיה, אני אף פעם לא אפסיק להאמין בטוב. לא אפסיק להיות אופטימית. אני יודעת אילו ערכים מנחים אותי בחיים ואילו ערכים אני מעבירה לילדה שלי: אהבת אדם, קבלת השונה, אנושיות, טוב לב ואמונה באלוהים. אני מבקשת מכם, מכל האנשים שחושבים כמוני, לעשות בדיוק את אותו הדבר. תמשיכו להיאבק על האמונה שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully