וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצוקה קשה": ברשת מביעים דאגה למצבה הנפשי של הדר מוכתר

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 16:53

ביממה האחרונה התכנים של הפעילה הפוליטית הצעירה חצו את גבולות הטעם הטוב, ואזרחים מודאגים חוששים שהיא נמצאת על סף התמוטטות. וואלה! סלבס רגיעון

הדר מוכתר. טוויטר, צילום מסך
נו באמת. הדר מוכתר/צילום מסך, טוויטר

זה לא סוד שהדר מוכתר היא פרובוקטורית לא קטנה, שסחפה את המדינה כולה בעזרת טיקטוק ודציבלים לא סבירים. ביממה האחרונה, ואולי פני שנותר פחות משבוע עד הבחירות, נראה שהיא העלתה הילוך בקמפיין שלה - והתוצאה מדאיגה במיוחד.

אחרי הצעת נישואים פיקטיבית, מוכתר העלתה תמונה בה היא אוחזת בתמ"ל ביד אחת, ובתחבושת היגיינית ביד השניה. היא כתבה "במה את בוחרת, תחבושות או מטרנה?", והוסיפה קטשופ באיזורים אסטרטגיים. כזו היא, תמיד מהלכת בין הטיפות.

הבוקר מוכתר ופעילים במפלגתה חסמו את נתיבי אילון, וכוחות משטרה הוזעקו למקום מחשש לעומסי תנועה כבדים. מוכתר ישבה על גג רכב, בגשם, וצעקה "אם נהיה חמודים ושקטים, הם ישרפו אותנו".

יו"ר צעירים בוערים, הדר מוכתר חוסמת את נתיבי איילון 26 באוקטבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
יו"ר צעירים בוערים, הדר מוכתר חוסמת את נתיבי איילון 26 באוקטבר 2022/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ארבע שעות לאחר מכן הודיעה מוכתר כי היא פותחת בשביתת רעב ואף התפרצה לועדת הכספים בכנסת, השתלטה על המיקרופון ואמרה שהיא לא מתכוונת לאכול עד שיוכרז "מצב חירום נדלני".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בעקבות התכנים שהעלתה ביממה החולפת, גולשים רבים ברשתות החברתיות החלו להביע דאגה בנוגע למצבה הנפשי. "לא אתפלא אם נראה פה מקרה בריטני מההתחלה", "פסיכיאטר" ו"זוועה" הן רק חלק מהתגובות לתמונה המדממת.

לצד תגובות שכללו בוז ולעג, היו אנשים שטענו כי זה הזמן לפנות לעזרה מקצועית. "חייב להגיד שזה התחיל נחמד, אבל הדר מוכתר מתחילה לשדר וייבים של ענבל אור", כתב גולש אחד ואילו אחר הוסיף "מתבאס על המשבר הנפשי שזועק מהפנים של קניה ווסט בכל סרטון. גם הפוסט של הדר מוכתר כבר עובר את גבול ההטרלה והופך למדאיג".

  • עוד באותו נושא:
  • הדר מוכתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully