וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל התייחסה לראשונה למותה של המלכה אליזבת'

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 10:46

מרקל העניקה ריאיון למגזין וראיטי, והתייחסה בפעם הראשונה למותה של המלכה ולתקופה המורכבת שעברה עליה ועל הנסיך הארי. וואלה! סלבס מתהפכת בקברה

הנסיך וויליאם, הנסיכה קייט, הנסיך הארי ומייגן מרקל בטירת ווינדזור/רויטרס

עבר קצת יותר מחודש מאז שהמלכה אליזבת' השניה הלכה לעולמה, ואחרי שלא התבטאה בפומבי על האבידה, מייגן מרקל החליטה לשבור שתיקה ולדבר על התקופה המורכבת.

מרקל הצטלמה לשער של מגזין וראייטי תחת הכותרת "הרגע של מייגן", והעניקה ריאיון בו דיברה על המלכה. "קיבלנו המון אהבה ותמיכה. אני שמחה שהצלחתי להיות עם בעלי ולתמוך בו, בעיקר בתקופה הקשה הזו. היה יפה לראות את המורשת האדירה שסבתא שלו הותירה. כשמדברים על הנהגה נשית, היא הדוגמא הבולטת ביותר.

אני שמחה שהצלחתי להכיר ולבלות איתה. זו הייתה תקופה מורכבת, אבל בעלי, האופטימיסט הנצחי, הסביר שעכשיו היא והנסיך פיליפ שוב ביחד".

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
הכל סובב סביבה. מייגן מרקל/GettyImages

מרקל סיפרה שהיא נזכרת בערגה בקבלת הפנים החמה שהמלכה ארגנה עבורה כשהגיעה לראשונה לארמון, אמירה שלא מתיישבת עם סיפורי האימה שחשפה על ההתנהלות כלפיה והסיבה שהובילה לעזיבה שלה ושל הנסיך הארי לארצות הברית.

עוד הוסיפה, שהיא לא מתכוונת לחזור לשחק ושהיא מעוניינת לעסוק בדברים אחרים לגמרי: "הארי ואני עובדים מהבית וחולקים משרד. אני מכינה ארוחת בוקר, מארגנת את הילדים ואנחנו עובדים על פרוייקטים משותפים, אבל גם על אישיים כדי לתת כמה שיותר מעצמנו. כשיש לנו נסיעות, אנחנו לוקחים עוגיות לדרך. הארי אוהב המבורגר, אז אנחנו עושים טייק אוואי. זה כיף להפתיע את העובדים שם!". כמובן גברת, כי את המתנה שלא מפסיקה לתת.

וואלה! סלבס לא הסתדרה עם המשפחה של בעלה לשעבר, והחרימה את ליל הסדר שנים ארוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully