וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדם נפלא, קסם": כוכבים סופדים לרונן אקרמן

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 12:35

כמה מחבריו הקרובים ביותר של הצלם המוכשר, שהלך לעולמו אחרי מאבק במחלת ה-ALS, חלקו לו כבוד ברשתות החברתיות וסיפרו על האדם המיוחד שהיה. וואלה! סלבס עצובה

צלם הבידור והאופנה רונן אקרמן הלך לעולמו אתמול, אחרי מאבק בן ארבע שנים במחלת ה-ALS. אקרמן, שהיה אחראי על כמה מהשערים ותצלומי האופנה האיקונים ביותר במדינה, אסף חברים רבים מהתעשייה לאורך הקריירה הארוכה שלו. כולם נעצבו מאוד לשמוע על מותו, והחליטו לחלוק לו כבוד אחרון ומילים חמות ברשתות החברתיות.

רונן אקרמן שי מיקה יפרח. אינסטגרם, צילום מסך
רונן אקרמן שי מיקה יפרח/צילום מסך, אינסטגרם
רונן אקרמן ציפי שביט. אינסטגרם, צילום מסך
רונן אקרמן ציפי שביט/צילום מסך, אינסטגרם

ציפי שביט כתבה "אם אני נראית לכם ממש יפה בתמונות, זה מפני שצילם אותי הצלם המחונן והנפלא רונן אקרמן. רונן צילם אותי באהבה וכישרון 30 שנה, כל הפלקטים, ההצגות והשערים. לא הייתי צריכה להגיד לו מילה! אמרתי לו צלם אותי יפה וגבוהה וזוהרת, והוא היה מוציא אותי מלכה, גבוהה וזוהרת. תודה רונני, על שעות של צחוק והנאה בסטודיו שלך, על העין והיד הנהדרת, הסבלנות, הטעם הנפלא, והאחריות שהייתה לך לא להוציא אותי עם סנטר כפול. גדלתי איתך והתבגרתי איתך והיית שם תמיד, עם החיוך וההבנה העמוקה. השארת אחריך לבבות שבורים, תהיה מנוחתך עדן".

שי מיקה יפרח חלקה תמונות מימיה הראשונים בתעשייה, וכתבה "רונן אקרמן הוא הצלם הראשון שצילם אותי. קסם של בן אדם, היה מוכשר כל כך ושונה בנוף של עולם הזוהר. היה לי הרבה מזל להכיר איש כזה בתחילת דרכי, האנרגיה שלו והחיוך מאחורי המצלמה הם פשוט בלתי נשכחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רונן אקרמן גורי אלפי. אינסטגרם, צילום מסך
רונן אקרמן גורי אלפי/צילום מסך, אינסטגרם
רונן אקרמן לאון שניידרובסקי. אינסטגרם, צילום מסך
רונן אקרמן לאון שניידרובסקי/צילום מסך, אינסטגרם

גורי אלפי חלק תמונה בה הוא מצולם עם עינב גלילי ואורנה בנאי, וכתב "רונן אקרמן, צלם מחונן והכי חשוב- בן אדם מקסים ואדיב שאהב את המקצוע שלו כל כך. הוא צילם אותנו במשך שנים באינספור מסגרות. תודה לך אקרמן, אוהב אותך".

לאון שניידרובסקי כתב "איך עצוב לי. רונן אקרמן, אחד האנשים המוכשרים והמהממים הלך לעולמו ממחלה קשה. נפגשנו לפני חודשיים, והייתה שיחה מהממת ומרגשת. איזה כשרון ואיזה אומץ לב היה לך".

רונן אקרמן עדי הימלבלוי. אינסטגרם, צילום מסך
רונן אקרמן עדי הימלבלוי/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית והשחקנית עדי הימלבלוי, שעבדה המון עם אקרמן, כתבה: "איש קסום עזב אותנו, עם מילים כל כך יפות. תודה רונן אהוב על הכשרון והלב הטוב ועל כל מה שהשארת בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully