וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט ואנטישמיות: השערוריות של קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 15:14

הראפר המעורער שחרר כמה אמירות אומללות בימים האחרונים, אבל ההתנהגות הביזארית שלו נמשכת כבר שנים. קבלו את התקריות המביכות ביותר של קניה ווסט. וואלה! סלבס חסרת מעצורים

קנייה ווסט במשבר אמצע החיים/NOW יוחנן טווינה

קניה ווסט תמיד נחשב לגאון מטורף. מדובר באחד המפיקים המוזיקליים המוכשרים ביותר שצמחו בתעשיית המוזיקה, אבל ההצלחה המטאורית שלו לוותה תמיד בשערוריות והתנהגות שלא היטיבה עם התדמית שלו.

לפני מספר שנים חשף שהוא מתמודד עם הפרעה דו קוטבית, וסיפר שהתמודד לא פעם עם מחשבות אובדניות. החיבוק לו זכה מהציבור הפך לרופף עד מהרה, והסקנדלים להם גרם עוררו דיון מרתק: האם מצבו הנפשי של אדם הוא תירוץ לאמירות אומללות ותקריות מביכות? וואלה! סלבס הייתה שמחה לדון בסוגיה, אבל יש לה דברים יותר מעניינים לעשות כרגע. נניח, להיזכר בכמה מהרגעים השערוריתיים ביותר של ווסט.

עבדות זו בחירה

קניה ווסט. ספלאש
קניה ווסט/ספלאש

בשנתיים האחרונות ווסט החרים את טוויטר, אבל לפני שזה קרה הוא השתמש ברשת החברתית בעיקר כדי להבהיר שדברים שאמר יצאו מהקשרם. נניח. זה קרה גם במאי 2018, לאחר שהעניק ריאיון לאתר TMZ ואמר שהעבדות בארצות הברית הייתה בחירה.

בדיון שנערך סביב בחירה חופשית, אמר ווסט "אנחנו שומעים על עבדות שנמשכה 400 שנה. 400 שנה? זה נשמע לי כמו בחירה חופשית. הייתם שם 400 שנה". בהמשך, אמר שהעבודה לשחורים הייתה כמו השואה ליהודים.

הגינויים לא איחרו להגיע, הן מהציבור הרחב והן מהחברים והקולגות של ווסט. הוא מיהר לצייץ וכתב שהתכוון למשהו אחר לגמרי: "העליתי את נקודת העבדות כי אסור שנהיה משועבדים מנטלית ל-400 שנים נוספות. אנחנו צריכים מחשבה חופשית, זו הייתה דוגמא". בהמשך, התבכיין על כך שהוא שוב מותקף בשל דעותיו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

גניבת הרעם של טיילור סוויפט

בשנת 2009 טיילור סוויפט זכתה בפרס הקליפ הטוב ביותר בטקס פרסי המוזיקה של MTV. סוויפט הנרגשת, שהייתה בת 19 בלבד, עלתה לבמה והחלה בנאום הזכייה הנרגש שלה. היא לא הספיקה לסיים אותו, כיוון שקניה התפרץ לבמה, חטף לה את המיקרופון וטען שביונסה הייתה צריכה לזכות.

ביונסה תועדה נבוכה, סוויפט הייתה על סף דמעות וברק אובמה כינה את ווסט "חמור". נראה שהתקרית הזו הייתה יריית הפתיחה למערכת יחסים עכורה במיוחד בין סוויפט לווסט, שגנב לה את הרעם בצורה המכוערת ביותר שניתן להעלות על הדעת.

פדופיליה? בקטנה

קים קרדשיאן, קניה ווסט עם שיער אדום. splash
קים קרדשיאן, קניה ווסט עם שיער אדום/splash

בתחילת שנת 2019 העולם כולו הזדעזע מהסדרה הדוקומנטרית "לשרוד את ר. קלי", שעסקה בהתעללות המינית והפיזית של הזמר בנשים לאורך השנים, חלקן היו קטינות. בחודש יוני האחרון הוא נדון ל-30 שנות מאסר בגין סחיטה באיומים, ניצול ילדים, סחר בבני אדם ושידול לזנות.

מי שלא הסכים עם ההאשמות הקשות היה החבר הנאמן ווסט, שאמר "הם מוציאים סרטי דוקו, יעשו אחד גם על מייקל ג'קסון. אנחנו יכולים להינות מהמוזיקה שלהם. אם נפחיד אמנים, בואו נרד גם על ליאונרדו דה וינצ'י. בואו נרד על כל האמנות".

גם כאן, הוצג הסבר של מילים שהוצאו מהקשרן, אבל הפעם הן הגיעו מכיוונה של קים קרדשיאן, שהייתה נשואה לו ונאלצה להשלים עם הטירוף: "קניה דיבר על נסיונו האישי וכולם מיהרו לבטל אותו בגלל דעות שונות, ובגלל שהוא לא מושלם. ההקבלות שהוא עשה הגיעו מניסיון, ולא כדי לצאת להגנת מישהו. המילים של בעלי הוצאו מהקשרן בגלל הזמן בו נאמרו".

ביל קוסבי. AP
בושה. ביל קוסבי/AP

הרומן של ווסט עם עברייני מין מהזן הנחות ביותר לא נגמר בקלי. קודם לכן, הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו "ביל קוסבי חף מפשע!". זה הזמן לציין שקוסבי הורשע בשורה של עבירות מין קשות שביצע ביותר מ-50 נשים לאורך שנים רבות. הוא ריצה עונש מאסר של שנה אחת, והשופט קבע שהוא "תוקף מין אלים".

ווסט נגד קרדשיאן

קים קרדשיאן, משפחת קרדשיאן, קורטני קרדשיאן, קלואי קרדשיאן. GettyImages
קים קרדשיאן, משפחת קרדשיאן, קורטני קרדשיאן, קלואי קרדשיאן/GettyImages

לפני קצת יותר משנתיים, קניה החל להשתלח בבנות משפחת קרדשיאן. המלחמה הזו נמשכת עד היום, בעיקר ברשתות החברתיות, והוא לא מסתיר את דעותיו על קים, אחיותיה ואימה קריס. בין תארים כמו "חוטפת ילדים", וואלה! סלבס זוכרת היטב טנטרום אחד שנמחק, כמובן, אבל עורר הדים בכל העולם.

"קים ניסתה להטיס אותי לוויאומינג לפגוש רופא ולכלוא אותי בגלל שבכיתי אתמול. וקריס, אל תתעסקי איתי. את אמרת שמוטב לילדים לא להיות בסביבתי, ניסית לכלוא אותי".

ה"כליאה" המדוברת הגיעה לאחר שקרדישאן הבחינה בהדרדרות במצבו הנפשי של ווסט, שסירב לקבל עזרה מקצועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully