וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן בן אסולין וסטטיק: רשימת האורחים בסוכה של וואלה! סלבס

עודכן לאחרונה: 9.10.2022 / 6:34

כמו בכל שנה, וואלה! סלבס בונה סוכה לתפארת ומכינה רשימה מלהיבה של אורחים שיספרו לה את כל הסודות. אז את מי היא רוצה לארח? קבלו אותם!

מורן בן אסולין/אינסטגרם
סטטיק שרית פולק אלה לי להב. אינסטגרם, צילום מסך
לולבים ונהנים!/צילום מסך, אינסטגרם

מנהג אירוח האושפיזין בסוכה הוא אחד מהאהובים ביותר על וואלה! סלבס, שחוץ מהיותה מארחת מדהימה, חשפה לא מעט סודות בין הקירות הדקיקים של הסוכה שלה.

השנה האחרונה הייתה מלאה בלא מעט סקנדלים ושמועות, וכדי לשים הכל מאחור ולפתוח דף חדש ונקי, וואלה! סלבס החליטה להזמין כמה מכובדות ומכובדים לחלוק איתה את המינים והמטעמים. אז מי הצדיקים שנבחרו? הכינו את הלולבים!

בשביל האווירה: מורן בן אסולין

מורן בן אסולין. אינסטגרם, צילום מסך
מורן בן אסולין/צילום מסך, אינסטגרם

למה דווקא היא? הכלה שכבשה את המדינהבמחי סטורי אחד היא האורחת המושלמת לערב פרוע. יהיו צחוקים, יהיה קריוקי, יהיו הרמות לאגו ובגדים שמאתגרים את כוח הכבידה. מי שעוקבים אחריה בסטורי יודעים שהיא גם מבשלת, אז יהיה גם סיר של פסטה ברוטב, וזה מה שחשוב באמת לוואלה! סלבס, אישה שהיא פחמימה.

בשביל הבוררות: בן אל תבורי ואורטל עמר

הברית של תו פרינס תבורי, בן אל תבורי, אורטל עמר. אינסטגרם, צילום מסך
הברית של תו פרינס תבורי, בן אל תבורי, אורטל עמר/צילום מסך, אינסטגרם

למה דווקא הם? ראשית, וואלה! סלבס תכריח את השניים להשאיר את הטלפונים בחוץ. רק זה חסר לה, שכל השיחה תתומלל ותעלה לסטוריז. לאחר מכן, היא תנסה לפתוח בהליך בוררות ולגרום לשניים לדבר. בלי תקשורת, בלי בתי משפט, בלי הקלטות קשות. מי יודע, אולי תהיה סולחה שתוביל לחשיפת של תו פרינס באינסטגרם.

בשביל הג'וס: סטטיק ושרית פולק

סטטיק, שרית פולק ביום חתונתם. ניר פקין
סטטיק, שרית פולק ביום חתונתם/ניר פקין

למה דווקא הם? ובכן, פה אין שום הסבר מתיימר או מתחכם. הכל רדוד, הכל צהוב ובכנות, וואלה! סלבס הייתה רוצה להיות זבוב בבית של השניים האלה. מה קרה בשיחה הגורלית בה הוחלט שסטטיק יעזוב את הבית? האם הייתה בגידה? למה התכוונה מאיה ג'ריס? כל כך הרבה שאלות, כל כך מעט תשובות.

בשביל הטינופת: דיאן שוורץ

דיאן שוורץ. אינסטגרם, אתר רשמי
דיאן שוורץ/אתר רשמי, אינסטגרם

למה דווקא היא? איפה השאלה פה? מדובר במתמודדת ריאליטי שהקהל לא אהד, בלשון המעטה, והיא עשתה שמות בבית המצולם במדינה. נכון, היא עברה שינוי ותהליך, נמצאת בטיפול והתנצלה על דבריה. ועדיין, אם זו המהומה שהיא עוררה בבית כזה גדול, תחשבו מה היא תעשה בסוכה קטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully