וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר במשפחה: מוחמד חדיד השווה את חיילי צה"ל לנאצים

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 13:17

אביהן של הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד תקף את חיילי צה"ל בחשבון האינסטגרם שלו, וקרא לפלסטינים "להניף את הדגל ולהראות את קשר הדם שלכם". וואלה! סלבס בלוק

מוחמד חדיד סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
מוחמד חדיד סטורי/צילום מסך, אינסטגרם

בזמן שהאחיות בלה וג'יג'י חדיד היו עסוקות בשבוע האופנה בפריז, יש בן משפחה שהמשיך את פועלן המפוקפק באינסטגרם. מוחמד חדיד, אביהן של האחיות ומי שמזדהה כפלסטיני, העלה לרשתות החברתיות סטוריז בהם השווה את חיילי צה"ל לנאצים.

באחד מהם העלה חדיד תמונה של חייל צה"ל עומדים מול פלסטינים כפותים וכתב "אתם תישפטו כמו הנאצים". בפוסט אחר, פרסם את שער מגזין GQ אליו הצטלם בנו אנואר, והמשיך בהשוואה הקשה.

"סיפור אמיתי של פלסטיני, ויש לנו עוד עשרה מיליון קולות שם בחוץ. תראו את הדם שלכם, את השורשים. היטלר תייג את היהודים כטרוריסטים, והגרמנים האמינו והיו פחדנים מספיק כדי לבצע פשע על אדמתם. כעת, הציונים מתייגים את הפלסטינים כטרוריסטים במדינה שלהם עצמם. תפסיקו לפחד, הציונים הם הטרוריסטים במדינה ששייכת לנו. הניפו את הדגל הפלסטיני, הראו את קשרי הדם שלכם, תפסיקו להתחבא. רק כך תוכלו לצאת לחופשי. צאו החוצה ותגידו שאתם גאים להיות פלסטינים. נגרם לנו מספיק נזק".

בחודש אוגוסט האחרון התארחה בלה חדיד בפודקאסט, וסיפרה שדעותיה עלו לה בפרנסה. לדבריה, מותגים רבים הפסיקו לעבוד איתה והיא איבדה חברים לאחר שיצאה בפומבי נגד ההתנהלות של ישראל.

וואלה! סלבס משתמשת בחשבון האינסטגרם שלה רק כדי לעקוב אחרי האקס מפרופיל מזויף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully