וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכתי הסוכה: הבתים הכי מטורפים של הסלבס

עודכן לאחרונה: 9.10.2022 / 6:30

בזמן שאתם יושבים בין קירות בד ותקרת דקלים, יש מי שחיים באחוזות פאר שכוללות כל פינוק שאפשר להעלות על הדעת. קבלו את הבתים הכי מטריפים בהוליווד. וואלה! סלבס אתרוג

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
ברור שגם הם פה. ג'ניפר לופז ובן אפלק/GettyImages

כבר נסעתם לאחת מאותן רשתות זולות לכלי בית כדי לקנות סוכה? אם לא אז תוותרו על החוויה. התור עומד להיות ארוך, האנשים הולכים לדחוף אתכם וממילא הסוכה תיראה רע כשהיא תופסת את כל שטח המרפסת. בואו נודה באמת - אלא אם יש לכם שטח לבנות את הסוכה, הסיכוי להנות ממנה הוא לא גבוה, גם לא בדירת גן כשכל השכנים יכולים לזרוק עליכם אתרוגים מלמעלה.

אז עזבו, אין סיבה לבנות סוכה. במקום, מצאנו לכם כמה בתים של מפורסמים שלא רק יכולים להכניס ח"י סוכות לחצר, אלא כאלו שבא לנו לבקר כדי לראות את האחוזות ההוליוודיות המטורפות שלהם ואם אפשר גם לנהל איתם שיחה קצרה ולשאול כמה שאלות.

בוגד כמו ג'אגר: אדם לוין ובהאטי פרינסלו

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 אדם לוין בהאטי פרינסלו. GettyImages
אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 אדם לוין בהאטי פרינסלו/GettyImages

זו אולי לא האחוזה הרוק-אנד-רולית שציפינו לה, אין פה שנדלירים מקריסטל או חדרים בצבעי ניאון והדפסי נמר, אלא אחוזה עתיקה בת קומה אחת באווירה כפרית נעימה. אחת הסיבות שאנחנו ממש נשמח להגיע להתארח אצל אדם ואשתו בהאטי, היא ללא ספק כדי לשמוע מה קורה בבית של השניים האלו רגע אחרי סקנדל הבגידה שהתפוצץ לכל עבר.

הסיבה השניה היא כדי לראות את הארון שלו (לא, לא שלה - שלו) שנראה כמו הסלון בבית שלנו, ועל פי אדם הוא החדר האהוב עליו בבית. בהאטי, אגב, כבר נצפתה מאחורי הקלעים בהופעה של אדם ונראה שהשניים מנסים לתקן את מערכת היחסים, אז מעניין מה יקרה כשהם יישארו לבד בסוכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ואפילו נקי שם: דמי לובאטו

טקס בחירת הקהל של ערוץ E! דמי לובאטו. GettyImages
טקס בחירת הקהל של ערוץ E! דמי לובאטו/GettyImages

הנה מישהי שבניגוד לאדם לוין מבינה את המעמד של להיות כוכבת פופ שרוצה להיות כוכבת רוק. הבית של דמי לובאטו, עוצב על פי דבריה: קונספט של "הולי פאק" ומתאפיין ב"עיצוב פלואידי" - ממש כמוה וכמו המסע שלה בעולם.

זה אומר שתראו כאן המון מעצבים צעירים ולא מוכרים, ספות צבעוניות, נברשות דרמטיות שנראות כמו ענני סופה, המון פסלים מלחיצים ואינסוף צבע. יכול להיות מעניין, אנחנו רק מקווים לא לקבל סחרחורת.

יש גם נרות: גווינת' פאלטרו

גווינת' פאלטרו. ShutterStock
גווינת' פאלטרו/ShutterStock

אם יש מישהי שאנחנו בטוחים שהשיחות סביב שולחן האוכל שלה לא כוללות קווים אדומים, זו גווינת' פאלטרו. כוכבת הקולנוע שעשתה את המעבר לכוהנת לייפ-סטייל שמוכרת באתר שלה ויברטורים מוזהבים ומספרת בכל מקום שהיא אוהבת לעשות אמבטיות אדים לואגינה שלה, מתגוררת באחוזה שהפוקוס העיצובי שלה הוא "חוויות ורגשות". האחוזה כוללת בריכה חיצונית ופנימית, חדר אוכל קסום עם טפטים של עצים בצבע תכלת, סלון עם בר ייחודי ואינספור אביזרים שאפשר למצוא באתר שלה במחירים שאי אפשר לדמיין.

איפה נישן היום? ג'ניפר לופז ובן אפלק

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
ג'ניפר לופז, בן אפלק/GettyImages

לא, עדיין לא נרגענו מהקאמבק הנוצץ, מהחתונה המטורפת, מהשמלות המיוחדות ובאופן כללי כל נשימה שהזוג הזה עושה מעניינת אותנו. ואתם יודעים מה עוד מעניין? האחוזה החדשה שלהם, שעלתה 60 מיליון דולר.

האחוזה משתרעת על פני 1,300 מ"ר וכוללת שבעה חדרי שינה (מתאים בול לחמשת הילדים של השניים האלו), בריכה (כמובן), חניון לשמונה מכוניות ובעיקר המון (המון!) שיש בגווני לבן וקרם.

אחרי הבית הלבן: ברק ומישל אובמה

ברק ומישל אובמה ממתינים לבני הזוג טראמפ לארוחת בוקר רשמית, וושינגטון, 20 בינואר 2017. AP
ברק ומישל אובמה ממתינים לבני הזוג טראמפ לארוחת בוקר רשמית, וושינגטון, 20 בינואר 2017/AP

האחוזה של ברק ומישל אובמה שנמצאת במסצ'וסטס משדרת סטייל אלגנטי ויוקרתי. עכשיו, אחרי שטראמפ כבר לא בשלטון מזמן, והשניים האלו התפנו סופית לקריירות מלאות בכתיבת ספרים מעוררי השראה והתעסקות עם ההסכם שלהם עם נטפליקס, יהיה מעניין לשבת איתם במטבח הכפרי העצום ולאכול משהו בריא שמישל בישלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully